۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۶۶۰
آیت الله میریونسی:

علما سنگربانان دفاع از شرع مقدس هستند

علما سنگربانان دفاع از شرع مقدس هستند
آیت لله میریونسی نقش اساتید در پرورش طلاب در حوزه های علمیه بسیار مؤثر دانست و گفت: علما سنگربانان دفاع از شرع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اساتید، معاونین، روحانیون و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور امروز با آیت الله سیدعباس میریونسی؛ تولیت مدرسه علمیه کنگاور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید، حجت الاسلام پیام ملکی؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهید والامقام «محمدحسن میریونسی»؛ فرزند آیت الله میریونیسی، از خداوند متعال شفاعت ایشان را در حق تمام حضّار مسألت نمود.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود گزارشی از برنامه ها و کارهای انجام شده در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور ارائه کرد و نیز معاونین و اساتید جدید مدرسه علمیه کنگاور را به آیت الله میریونسی معرفی کرد.

آیت الله میریونسی در این دیدار؛ فقهاء و علماء را سنگربانان دفاع از شرع مقدس توصیف نمود و با شکرگزاری از خداوند منان که این توفیق را به طلاب گرامی ارزانی داشته است، گفت: فقها با عظمتی که تاکنون مایه افتخار شیعه بوده اند در این حوزه های علمیه تربیت شده اند و عموماً هم افرادی عادی و ساده بوده اند که با همت و تلاش خود و اساتیدشان به این مقامات رسیده اند.

این عالم برجسته کرمانشاهی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش مؤثر اساتید در پرورش طلاب در حوزه های علمیه عنوان کرد: امیدواریم که این اساتید معزز اجر کارهای معنوی و دینی خود را خداوند منان دریافت کنند.

تولیت محترم مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) کنگاور در ذیل توضیح آیه شریفه «الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» از اساتید مدرسه علمیه کنگاور درخواست کرد تا این مفهوم حیاتی را در روح طلاب نهادینه نمایند و آنان را با یاد خدا مأنوس کنند.

آیت الله میریونسی در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی اساتید و مسئولین مدرسه علمیه کنگاور، تکلیف همه افراد مشغول در این مدرسه را تایید کردند و از اساتید و معاونین خواستند که با مدیر مدرسه علمیه کنگاور نهایت همکاری را برای پیشرفت اهداف دینی و شرعی و آموزشی طلاب داشته باشند.

آیت الله میریونسی در پایان سخنان خود پس از ذکر مصیبت سید الشهداء (ع) و توسل به حضرات معصومین (ع) برای مرحوم آیت الله ممدوحی طلب رضوان و غفران الهی نمودند و برای تمام خادمین دین و مذهب، مراجع عظام؛ خصوصاً مقام معظّم رهبری (حفظه الله تعالی) طلب عافیت و طول عمر نمودند./1400//210/خ

ارسال نظرات