۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۶۴۶۶۴
مدیر حوزه علمیه خراسان مطرح کرد؛

بصیرت و تبعیت از ولایت؛ سدی در برابر دشمنان

بصیرت و تبعیت از ولایت؛ سدی در برابر دشمنان
خراسان رضوی - مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد، بر تقویت بصیرت و دشمن شناسی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد، بر تقویت بصیرت و دشمن شناسی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران با راهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) در تداوم راه سلف صالح در حفاظت از دین و آموزه های اسلام و اندیشه حمایت از مستضعفان و مبارزه با مستکبران عالم در پرتو انوار قدسیه شهیدان والا مقامی که راه شان، راه سیدالشهدا علیه السلام است، حرکت تاریخی بی بدیلی را در عصر حاضر رقم زد و نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی، الگویی برای آزادی خواهان جهان شد.

این پیروزی ارزشمند و گسترش خدامحوری در جهان معاصر به قدری دشمنان صراط مستقیم را درهم کوباند که از این رو، استکبار جهانی با فتنه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی، دست از سر این ملت قهرمان برنداشته و نمی دارد و با دست زدن به فتنه ها و از جمله حمایت از نفاق و منافقان، در صدد شکست این انقلاب است. نفاقی که با دست نشاندگی استکبار به سرکردگی آمریکای جنابتکار از هر ظلمی فروگذار نبود و شخصیت های کلیدی، متفکران و صاحب اندیشان بزرگ انقلاب اسلامی را که دست شیطانی آنان را خوانده بودند و در مبارزه با این ددمنشان در ترسیم چهره نفاق پیشتاز و راهبر بودند، با ترور ناجونمردانه هدف قرار داد.

جریان لجوج نفاق، در ابتدای انقلاب اسلامی با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم سربردآورد و اگر اندیشمندانی فاضل، جان برکف و ایثارگر همچون شهيد بهشتي، سيد الشهداء انقلاب اسلامي و 72 تن از ياران گرانقدر او و شهداي محراب و شهید جوانمرد، آیت الله هاشمی نژاد نبودند، راه امروز ما هموار نبود و طریق حق خواهی با سنگ لاخ های بیشماری روبرو بود.

و امروز نیز در شرایط دشمنی های مضاعف استکبار جهانی تنها راه مقابله و سد کردن فتنه ها و ددمنشی هاي او، شناخت، بصیرت و تبعیت از ولایت است تا منافقان و دشمنان این مرز و بوم و دین نتوانند رخنه ای داشته و به آرزوی خام خود برسند.

حوزه علمیه خراسان ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و آرزوی قبولی عزاداری ها و سوگواری های همه دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بويژه شهيد جوانمرد، آيت الله سيد عبدالكريم هاشمي نژاد (رض) و نيز شهداي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می دارد و بر ادامه مسیر این لاله های گلگون تاکید دارد./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات