۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۶۶۴۶۹۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر مطرح کرد؛

برنامه های تبلیغی؛ سد راه هجمه های فرهنگی

برنامه های تبلیغی؛ سد راه هجمه های فرهنگی
لرستان - فلاحی نیا با اشاره به فعالیت مبلغان در فضای مجازی و اجرای برنامه های تبلیغی، گفت: اجرای این برنامه ها سد راه هجمه های فرهنگی است.

آرزو فلاحی نیا در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ، بیان داشت: طلاب و خواهران مبلغ فعالیت تبلیغی خود را در فضای مجازی دنبال می کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر تبلیغ را رسالت خطیر حوزه علمیه خواند و افزود: فعالیت های تبلیغی امری مهم برای آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان و هدایت دینی جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در اربعین حسینی اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا در کنار برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز مدرسه و با رعایت پروتکل های بهداشی، از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده خواهد شد.

فلاحی نیا شعار اربعین را «امام حسین(ع) کشتی نجات» عنوان کرد و اظهار داشت: قرائت زیارت اربعین و تبیین مفهوم زیارتنامه برای عموم مردم، تفسیر و تبیین مفهوم زیارت اربعین از منظر رهبر معظم انقلاب از جمله فعالیتهای تبلیغی است.

وی عنوان داشت: خواهران مبلغ در کنار انجام فعالیت تبلیغی با محوریت محرم، در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم از ویروس کرونا فعالیت دارند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر با اشاره به توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم و تلاش برای کمرنگ کردن ارزش ها و به گمراهی کشاندن جوانان بیان کرد: هدف از تقویت برنامه های تبلیغی جلوگیری از توطئه های دشمن است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات