۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۷۴۵

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان
خوزستان - مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان افتتاح شد.
هوشنگ نوبخت، مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت بیان داشت: نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت به ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور با ۲۰ غرفه فعال افتتاح شدو
 
وی افزود: این غرفه‌ها مربوط به ادارات، سازمان ها، نهاد‌های دولتی، یگان‌های نظامی و انتظامی از جمله ارتش، سپاه و ناجا می‌باشد، تا دستاورد‌های نظامی و دفاعی خود را به نمایش بگذارند.
 
مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص رویکرد نمایشگاه عنوان داشت: تعداد اندکی از مسؤولان و اقشار مختلف با رعایت اصول بهداشتی جهت بازدید از غرفه‌ها دعوت می شوند.
 
وی در پایان با اشاره به غرفه‌ افسران جنگ نرم، گفت:  قصد داریم هشتاد درصد فضای نمایشگاه را به رسانه‌های مختلف از جمله، صدا و سیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری‌ها و نشریات اختصاص دهیم، به همین منظور غرفه‌ای ویژه تحت نام افسران جنگ نرم خوزستان در نمایشگاه لحاظ شد./۹۴۵۶/د102/ب1
ارسال نظرات