۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۴۸۴۲
برادر شهید کریم خسروانی:

شهید کریم خسروانی با وجود ۱۱ سال سن در کمین‌های دشمن داوطلب میدان بود

شهید کریم خسروانی با وجود ۱۱ سال سن در کمین‌های دشمن داوطلب میدان بود
خسروانی با اشاره به اینکه «شهید کریم خسروانی»، سومین شهید نوجوان کشور و اولین شهید نوجوان استان فارس است، گفت: وی با وجود ۱۱ سال سن در کمین‌های دشمن داوطلب میدان بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی خسروانی به صورت ویدئوکنفرانس با خانواده شهید کریم خسروانی شهر زاهدشهر شهرستان «فسا» گفت: با بیان خصوصیات برجسته اخلاقی این نوجوان شهید گفت: «شهید کریم خسروانی» با وجود سن کم بسیار گذشت داشت و در رفتار خود با دیگران حرمت و احترام را نگه می داشت.

برادر شهید «کریم خسروانی» خاطرنشان کرد: وی سومین شهید نوجوان کشور و اولین شهید نوجوان استان فارس است و همرزمانش تعریف کرده اند که همیشه در کمین های دشمن بعثی داوطلب میدان بود و در اغلب اوقات به خاطر سن کم با مخالفت فرماندهان نیز روبرو می شد.

وی با اشاره به اینکه برادر شهیدم با وجود سن کم به فکر انقلاب بود، تاکید کرد: همین امر باعث شد تا به خاطر دفاع از کشور به جبهه های حق علیه باطل اعزام شود و در عملیات «فتح المبین» در منطقه عملیاتی «سرپل ذهاب و قصرشیرین» به مقام شهادت برسد.

خاطرنشان می شود، یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با تجلیل از خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر شهرستان فسا و حضور «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت الاسلام «قهرمان عباسی»، امام جمعه «زاهدشهر» و «شیبکوه» و مسئولان محلی، اصحاب مسجد، «وحید حسین زاده»، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع مصلی» زاهد شهر برگزار شد.

ارسال نظرات