۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۵۰۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعالیت در بنیاد مهدویت توفیق الهی است

فعالیت در بنیاد مهدویت توفیق الهی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فعالیت در بنیاد مهدویت توفیق الهی است، گفت: اقدامات خوبی در بنیاد مهدویت صورت گرفته و باید گسترش یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز در دیدار مسؤولان اجلاس منطقه ۵ کشوری مهدویت که با حضور استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و استان لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات و نشست های متعدد، لشکریانی به لشکر صاحب الامر (عج) اضافه شود.

وی افزود: استان های غرب کشور در راستای امامت و ولایت شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند، استان لرستان نیز در راه اعتلای اسلام شش هزار و سیصد شهید تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه بنیاد فرهنگی مهدویت در سطح کشور و استان لرستان اقدامات بسیار خوبی انجام داده ولی باید براساس مقتضیات زمان ما نیز خود را با زمان وفق بدهیم.

وی بیان کرد: جهت فعالیت بنیاد مهدویت در استان ظرفیت های خوبی همچون اتحادیه دانش آموزان با حضور کلیه مدارس، تشکل های دینی، مذهبی و بسیج دانشگاه ها وجود دارد البته در راه رسیدن به اهداف سختی هایی وجود دارد همچون رسیدن به قله که اگر این چنین نباشد پس به سمت قله در حرکت نیستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در هشت سال دفاع مقدس به دنبال سختی های والفجر مقدماتی و کربلای ۴ پیروزی هایی در والفجر یک و کربلای ۵ محقق شده است و خداوند یاری گر کسانی است که در مسیر الهی قدم بر می دارند.

وی تصریح کرد: فعالیت در بنیاد مهدویت یک توفیق الهی است که به عنوان سفیران مهدویت رزق معنوی، فرهنگی و دینی است که در نظام جمهوری اسلامی گسترده شده است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات