۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۰۸۸
سخنگوی جنبش حق بحرین در گفت‌وگو با رسا پیش‌بینی کرد؛

امکان سقوط آل‌ خلیفه به شرط ایستادگی و جهاد

امکان سقوط آل‌ خلیفه به شرط ایستادگی و جهاد
سخنگوی جنبش حق بحرین بیان کرد: با جهاد، تلاش، ایستادگی و صبر امکان سقوط نظام آل خلیفه وجود دارد.
عبد الغنی الخنجر سخنگوی جنبش حق بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا اظهار داشت: جنبش حق مثل بقیه گروهای معارض بحرین عادی سازی روابط را رد می کند و هماهنگی در مواجهه با گروهای دیگر را در دستور کار دارد. تظاهرات ضد عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای جمعه را ادامه خواهیم داد.
 
وی بیان کرد: در زندان‌های بحرین جوان های بسیاری تحت فشار و سختی هستند اما آنها ایستادگی می کنند؛ هر چند اسارت این افراد دردناک است اما معتقدیم این امر بر نظام فشار وارد خواهد کرد.
 
سخنگوی جنبش حق بحرین در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال سقوط نظام آل خلیفه را می دهید، خاطرنشان کرد: صدام حسین با وجود اینکه قدرت زیادی داشت و کسی احتمال سقوط او را نمی‌داد، ساقط شد؛ بنابراین با جهاد، ایستادگی، صبر، تلاش و قربانی دادن این امر ممکن است محقق شود. هرچند که آمریکا در حال حاضر پشتیبان بحرین است ولی این امر ممکن است زیرا مردم از مشکلات رنج می کشند.

عبد الغنی الخنجر با اشاره به طرح عادی سازی روابط با اسرائیل گفت: در گذشته هم هماهنگی با رژیم صهیونیسیتی وجود داشت و در حال حاضر این امر بیشتر شده است. مردم ما عادی سازی روابط را رد می کنند و همه آنها که بصیرت و فرهنگ دارند این پدیده شوم را رد کرده اند اما در این زمینه خطری دائمی وجود دارد و ما باید مقاوم باشیم و موضع جدی را در این موضوع اتخاذ کنیم./پ203/ف
ارسال نظرات