۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۶۵۰۹۳
امام جمعه همدان:

مسؤولان در بحث نظارت بر بازار فقط دستور ندهند

مسؤولان در بحث نظارت بر بازار فقط دستور ندهند
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: باید دولت نظارت بر بازار را مدیریت کند تا چنین وضعیتی در بازار و معیشت مردم پدیدار نشود و نباید در بحث نظارت فقط دستور بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان بیان کرد: مناظره ای که بین جو بایدن و ترامپ برگزار شد ماهیت اصلی و واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه همدان گفت: در مناظره این دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا انواع و اقسام الفاظ رکیک و زشت بین دو طرف رد و بدل شد که بیان آنها برای هر انسان با اخلاقی غیرممکن است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: شواهد و قراین نشان می دهد که دولت آمریکا هفته های پرالتهاب و پرتنشی را در پیش روی خود خواهد داشت، زیرا این انتخابات یکی از حساس ترین انتخابات در دوران ریاست جمهوری آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: باید دولت نظارت بر بازار را مدیریت کند تا چنین وضعیتی در بازار و معیشت مردم پدیدار نشود و نباید در بحث نظارت فقط دستور بدهیم که این کار بیهوده ای است و هیچ خروجی نخواهد داشت.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نباید دولت اجازه دهد که بازار به دست دلالان بیفتد، اظهار داشت: متاسفانه نوسان قیمت ها در بازار به حدی شدید و محسوس شده است که گاهی می خواهیم که شخص رییس جمهور این مساله را پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با اشاره به اینکه بازار نیازمند نظارت است و امیدواریم این مساله زودتر اتفاق بیفتد، تاکید کرد: در روزهای گذشته شاهد درگیری نظامی بین کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان هستیم، آذربایجان کشوری شیعه است ولی متاسفانه حکومتش براساس لیبرال اداره می شود و تاسف بارتر اینکه دولتمردان این کشور از طرفداران رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در این میان ایران و برخی از کشورها تلاش بسیاری برای ایجاد آتش بس بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان دارند و این نشان می دهد که ایران هرگز به دنبال جنگ طلبی نبوده و نیست.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت سردار همدانی، تاکید کرد: سردار همدانی از همان ابتدای پیروی انقلاب اسلامی در عرصه های ملی و جهادی حضوری پررنگ داشت و عمر خویش را وقف این نظام کرد و نهایتا به درجه رفیع شهادت رسید.

وی تصریح کرد: همچنین این شهید والامقام در جریان فتنه ۸۸ موضع گیری شفاف و صریح داشت و در خاموش کردن فتنه اثرگذار بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله استخدام 42 نفر از معلمان لرستان در استان همدان اشاره کرد و گفت: این امر اتفاقاتی در همدان ایجاد کرده است، لذا از همه نمایندگان این استان درخواست داریم که این مساله را به صورت جدی پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: البته به کارگیری نیروهای غیربومی در استان همدان در سال‌های آینده مشکلاتی نیز برای آنها ایجاد می‌کند و موضوع انتقال به استان خودشان بیان می‌شود که مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه همدان در ادامه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: گاهی برخی چرایی برگزاری نماز جمعه را مطرح می‌کنند اما باید عنوان شود که برگزاری نمازجمعه کاملاً با ستاد استانی و ملی هماهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، تاکید کرد: امسال ان شاء الله موکب های حسینی به جای راهپیمایی و پذیرایی از زوار حسینی در حوزه کمک مومنانه حضور پررنگی خواهند داشت که این خود اجری بسیار بزرگ دارد./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
استخدام بر اساس شایستگیهاست.
0
0