۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۶۵۲۸۹
رییس شورای علمای شیعه پنجاب پاکستان:

پرونده سازی علیه عزاداران در ایالت پنجاب باید پایان یابد

پرونده سازی علیه عزاداران در ایالت پنجاب باید پایان یابد
رییس شورای علمای شیعه پنجاب پاکستان با تأکید بر این‌که هرگز از عزاداری امام حسین علیه السلام دست برنخواهیم داشت، گفت: پرونده سازی علیه عزاداران باید پایان یابد. 

به گزارش سرویس بین الملل خبرکزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید سبطین سبزواری رئیس شورای علمای شیعه پنجاب پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تکفیری ها از دو ماه گذشته امنیت و آرامش کشور را برهم زده اند و عدم دستگیری کارکنان سپاه صحابه که تا کنون چندین شهروند این کشور را به شهادت رسانده اند بسیار نگران کننده است، دولت هرچه سریع تر عاملان فتنه در کشور را دستگیر کند.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام حق قانونی ما است، و ما هرگز از عزاداری امام حسین علیه السلام دست برنخواهیم داشت و پرونده سازی علیه عزاداران در ایالت پنجاب بسیار نگران کننده است باید این اقدام غیر قانونی پایان یابد. 

رئیس شورای علمای شیعه پنجاب در پايان گفت: دستگیری تکفیری ها برای امنیت کشور و آرامش مردم ضرورتی فوری است، پس از تجمعات ضد شیعی و حمایت از یزید در ماه اخیر در کشور مسئولان امنیتی باید متوجه شده باشند که این فتنه از کجا اداره می شود./د102/ف

ارسال نظرات