۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۶۵۳۸۶

نشست هم‌اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان برگزار شد
نشست هم‌اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان با حضور حجت الاسلام شعبان زاده رئیس تشکل فراگیر گروهی تبلیغ کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان شب گذشته در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان با حضور حجت الاسلام شعبان زاده رییس تشکل فراگیر گروهی تبلیغ کشور برگزار شد.

ابتدا حجت الاسلام محمدعلی باقرزاده دبیر تشکل تبلیغی پردیسان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مبلغان هدف از برگزاری این نشست را بررسی فرصت ها و چالش ها تبلیغی پردیسان عنوان کرد.

نشست هم اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان برگزار شد

در این نشست هر یک از اعضای به بیان دغدغه ها و فرصت های تبلیغی پردیسان پرداختند.

مهمترین دغدغه نبوده حمایت‌های مالی از سوی نهادهای تبلیغی برای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بیان شد؛ همچنین بزهکاران اجتماعی از دیگر مشکلات تبلیغی در پردیسان برشمرده شد.

در این میان برخی مبلغان به فرصت ها اشاره کردند و یکی از فرصت های تبلیغی را برگزاری مراسم در کوچه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به خاطر همه‌گیری بیماری کرونا عنوان کردند؛ همچنین با توجه به جوان بودن ساکنان مسکن مهر فرصت کار فرهنگی برای نوجوانان را از دیگر فرصت های تبلیغی برشمردند.

نشست هم اندیشی تشکل تبلیغی پردیسان برگزار شد

در این نشست با توجه به کافی نبودن اقدامات فردی در حل معضلات اجتماعی بر همکاری بیشتر نیروی انتظامی تاکید شد.

در ادامه حجت الاسلام شعبان زاده برنامه ریزی فرهنگی بر اساس بودجهدولتی را امری غلط عنوان کرد و اظهار داشت: من نماینده دولت نیستم اما با تجربه می گویم که برنامه ریزی فرهنگی بر این اساس فکری غلط است و  از ظرفیت های دیگر باید استفاده کرد.

رییس تشکل فراگیر گروهی تبلیغ کشور کار فرهنگی بر کشور را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب نیازمند حرکت عمومی دانست و گفت: برای حرکت عمومی نخست لازم است هسته اجتماعی شکل بگیرد تا در گام بعد این هسته به جریانی عمومی تبدیل شود آنگاه با مطالبه عمومی دولت انقلابی نیز شکل خواهد گرفت./1370/پ201/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
نفوذ یعنی اینکه درمقابل ساختار قوی و قدرتمند صنعت عروسک‌سازی غرب برای جا انداختن برهنگی فرهنگی، کسانی را به مذهبی‌ترین شبکه تلویزیون بیاوری که ذره‌ای اعتقاد و ارادت به آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند و این می‌شود که همیشه همین دست جریان انقلابی را مهجور می‌کند.
0
0