۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۴۲۳
شیخ نعیم قاسم:

دستاوردهای مقاومت همگی در راستای منافع فلسطین رقم خورده است

دستاوردهای مقاومت همگی در راستای منافع فلسطین رقم خورده است
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: دستاوردهای مقاومت همگی در راستای منافع فلسطین رقم خورده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در همایش مجازی مسلمانان و مسیحیان در مقابله با سازش ‎تاکید کرد : فلسطینیان خوب می دانند  چه کسانی در کنار آنها هستند و چه کسانی علیه آنها صف آرایی کرده اند ، سازش منافقان را رسوا کرد‎.

شیخ نعیم قاسم خاطر نشان کرد: مقاومت ملت مجاهد فلسطین آینده این سرزمین است و نتایج واقعی و حقیقی در آزادی بخشی مشخص خواهد شد.‎

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: دستاوردهای مقاومت همگی در راستای منافع  فلسطین رقم خورده است.‎

وی بر تاثیرگذاری مجاهدت‌های ملت فلسطین بر آینده این سرزمین تاکید و آن را راه حلی توصیف کرد که می‌تواند نتایج واقعی را در آزادی فلسطین از دریا تا رود فراهم کند.

شیخ نعیم قاسم گفت : هیچ بهانه  یا منافعی برای کشورهای ذلت و سازشکار در حمایت از اشغالگران اسرائیلی و اطمینان دادن به این رژیم و هدیه دادن امنیت مجانی به آن وجود ندارد.

وی افزود : هیچ دلیلی وجود ندارد که  این کشورها به شکلی رایگان، امنیت را به رژیم اشغالگر اسرائیل هدیه دهند تا این رژیم نه ناراحت بوده و نه بابت آینده اشغالگری خود نگرانی داشته باشد. این در حالی است که باید حداقل‌هایی را برای همراهی با ملت مجاهد فلسطین که ایثارگری و جانفشانی‌هایی با هر آنچه داشت تقدیم کرد وجود می‌داشت و از عرب ها و مسلمانان فقط حمایت و پشتیبانی طلب می‌کرد.

معاون سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود در این مراسم که به دعوت پویش جهانی بازگشت به فلسطین و در چارچوب گرامی داشت هفته انتفاضه برگزار شد، خاطرنشان کرد : این سازشکاران حداقل وظایف برادری را هم انجام ندادند ، این کار ذلت بار را در برابر جهان انجام دادند تا نمادی از نمادهای انحراف  حاکمان امارات متحده عربی و بحرین و بقیه کسانی که به این دسته ملحق می شوند پدیدار شود.

شیخ نعیم قاسم در بخشی دیگری از این سخنرانی گفت : فلسطینیان به خوبی می‌دانند چه کسانی با آنها هستند و چه کسانی در مقابلشان صف آرای کرده‌اند ، این سازش چهره سازشکاران را نمایان کرد، با وجودی که در گذشته عقب نشینی‌ها و امتیاز دهی‌های آنها به شکل متوالی و در مراحل مختلف و تدریجی انجام می‌شد، اما امروز به یکباره و کامل این امر صورت گرفت.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : امروز امیدها به جوانان عرب و مسلمانان بسته شده است، چشم امید به ملل منطقه و آزادگان جهان است که مسئولیت مشارکت‌های مختلف و کمک به ملت مجاهد فلسطین را عهده دار شوند و از این ملت در مقاومت مبارکش حمایت کنند چون سازش امری است که همه ملت‌ها آن را منفور می‌دانند.‎

شیخ نعیم قاسم در پایان سخنرانی خود تاکید کرد تمام دستاوردهای مقاومت از پیروزی بر اسرائیل تا پیروزی علیه تکفیری‌ها به نفع فلسطین رقم خورده است.‎
ارسال نظرات