۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۶۶۵۵۰۸

حمله آشوبگران گروهک‌های انحرافی به زائران اربعین در کربلا

حمله آشوبگران گروهک‌های انحرافی به زائران اربعین در کربلا
عصر امروز سه شنبه اداره امنیت کربلاء اعلام کرد گروهک های منحرف اعتقادی؛ از جمله پیروان صرخی و یمانی با هدف اخلال در روند برگزاری زیارت اربعین به زائران حمله ور شدند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، بنابه اطلاعات واصله از عراق عصر امروز سه شنبه اداره امنیت کربلاء اعلام کرد موکب "الامام الربانی" از وابستگان به گروهک های منحرف موسوم به المرسومی، صرخی و یمانی با هدف اخلال در روند برگزاری زیارت اربعین به گروهی از زائران حمله ور شدند.
 
این گروه با سردادن شعارهایی علیه مرجعیت شیعه عراق به ایست بازرسی اصلی حرم نیز حمله کردند و با مأموران ایست بازرسی درگیر شدند.

به گفته نهادهای امنیتی مسوؤل محافظت از حرمین شریفین، این افراد که تعدادشان در حدود 700 الی 1000 نفر بود پس از مقابله نیروهای امنیتی با آنان، متفرق شدند.

بنابه اظهار نظر شاهدان عینی گروه هایی از مردم و مواکب شهر کربلا برای مقابله با این آشوبگران در حال حرکت به سمت خیابان باب القبله حرم امام حسین علیه السلام هستند.

برخی منابع در روزهای قبل نسبت به تحرکات مشکوک گروهک های وابسته به سازمان های اطلاعاتی عربی از جمله سعودی و امارات و سفارتخانه های غربی برای آشوب در زیارت اربعین و ایجاد هرج و مرج در این کشور هشدار داده بودند.
 
در حال حاضر خیابان های منتهی به حرمین شریفین شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس برای حفظ نظم و امنیت زائران است.
 
تعداد بازدید : 7
 
تعداد بازدید : 5

 

 

حمله آشوبگران به زائران اربعین در کربلا

 

حمله آشوبگران به زائران اربعین در کربلا

 

حمله آشوبگران به زائران اربعین در کربلا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
خود این بابا آدم هفت خطیه و موضع روشنی نداره و همیشه باعث شکسته شدن قدرت اکثریت شیعه داخل عراقه این از سفرهای مشکوک اون به عربستان و قدرت گرفتن حزب وابسته به جریان صدر بیشتر بروز و طهور کرد و این شخص و مقلدانش نطر خوبی به بسیج مردمی عراق که وابسته به محور مقاومت هست ندارند.
1
0