۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۶۵۷۶۱

ادامه فعالیت‌های حزب‌الله در مقابله با کرونا

ادامه فعالیت‌های حزب‌الله در مقابله با کرونا
هیئتی از حزب‌الله از بیمارستان صیدا بازدید و با مدیر این بیمارستان پیرامون نیازها و مشکلات بیمارستان گفت‌وگو کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، هیئتی از حزب الله به ریاست «شیخ زید ضاهر» مسئول منطقه صیدا از بیمارستان دولتی صیدا دیدار و با « احمد الصمدی» مدیر کل و رئیس هیئت مدیره این بیمارستان در حضور کادر پزشکی و اداری گفت‌وگو کردند.

دو طرف در مورد راه های تأمین نیازهای بیمارستان از نظر مالی و تدارکاتی گفتگو کردند تا بتوانند ماموریت پزشکی خود را انجام و خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند ، به ویژه اینکه این تنها بیمارستان در منطقه صیدا است که بیماران مبتلا به ویروس کرونا را پذیرش می‌کند.

هیئت حزب‌الله متعهد شد که مشکلات و نیازهای بیمارستان صیدا را به وزارت بهداشت ارجاع دهد تا در اسرع وقت برای رفع آنها تلاش کند و نیز از مدیریت بیمارستان ، پزشکان و کارمندانش به دلیل تلاشهای صادقانه آنها با وجود مشکلات مالی، قدردانی کردند.

از سوی دیگر، داوطلبان دفاع مدنی در سازمان بهداشت اسلامی به فعالیت های بهداشتی خود برای مقابله با ویروس کرونا ادامه می‌دهند و در این زمینه کمپین‌های پاکسازی در چندین ساختمان متعلق به ساکنان مبتلا به ویروس کرونا در تعدادی از شهرهای صیدا، آرکی ، حاره صیدا و الغازیه و همچنین تعدادی از مساجد در مناطق مذکور راه اندازی کردند.

داوطلبان سازمان بهداشت اسلامی، چندین معاینه کرونا انجام دادند که طی آن 55 نفر در شهر آرکی مبتلا به ویروس کرونا بودند.
ارسال نظرات