۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۶۶۵۹۲۷
حجت الاسلام باقری بنایی در گفت‌وگو با رسا:

تحریم‌های اخیر، آمریکا را منزوی‌تر می‌کند

تحریم‌های اخیر، آمریکا را منزوی‌تر می‌کند
نماینده مجلس با بیان این که تحریم‌های اخیر، شوی تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات آمریکاست، گفت: این تحریم ها، انزوای آمریکا و محبوییت ایران در میان ملت‌ها را مضاعف می‌کند.

حجت الاسلام محمد باقری بنایی در گفت­‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا اظهار داشت: انتخابات آمریکا یک بهانه ای برای کاندیداهایی شده که نشان دهند با ایران چطور رفتار می کنند و تحریم هایی که اخیرا شروع کرده اند، شوی تبلیغاتی بوده که ترامپ به راه انداخته است.

وی با بیان این که تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران جنگ روانی است، گفت: هر چند که شاید این تحریم ها یک تأثیراتی در اقتصاد ایران خواهد داشت و مشکلاتی را برای سیستم بانکی ما ایجاد خواهد کرد، اما آمریکا پیش از تحریم های اخیر نیز مشکلاتی را برای این بانک ها ایجاد کرده بود و علنی کردن این تحریم ها و نام بردن از این 18 بانک، تبلیغات و جنگ روانی است که در داخل آمریکا علیه ایران شروع می کنند تا بتوانند بحث های انتخاباتی خود را پیگیری کنند.

نتیجه تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحریم های اخیر انزوای آمریکا و محبوبیت ایران در میان ملت ها را مضاعف می کند، تصریح کرد: با تحریم های اخیر که علیه ایران اعمال شده است، آمریکا منزوی تر خواهد شد، هر چند که شاید چند دولت از این تحریم ها تبعیت کند و سبب فشار بر ایران شود اما حتماً محبوبیت ایران در بین ملت ها مضاعف خواهد شد.

وی بر ضرورت هوشیاری مسؤولان در برابر تحریم ها تأکید کرد و افزود: مسؤولان باید در برابر تحریم ها هوشیار باشند، به گونه ای که در میدان دشمن بازی نکنند؛ بلکه در این بحران و جنگ اقتصادی همه با هم و منسجم برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

حجت الاسلام باقری بنایی اظهار داشت: با توجه به جنگ اقتصادی ایجاد شده، مردم نیز باید همدل، همزبان، با ایثار و فداکاری در کنار هم باشند، همانطور که مردم در زمان جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری، هشت سال جنگ را به اتمام رساندند، امروز نیز در این شرایط باید روحیه جهاد و از خودگذشتگی داشته باشند.

در جنگ اقتصادی اخیر پیروزی با ملت ایران خواهد بود

وی با بیان این که آمریکا در این جنگ اقتصادی شکست خواهد خورد، گفت: تحمل جنگ اقتصادی سخت است اما حتماً پیروزی با ملت ایران خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مسؤولان باید با صداقت با مردم صحبت کنند، تصریح کرد: اگر مسؤولان دلسوزانه، با صداقت و بدون حاشیه خدمت کنند، مردم نیز مشکلات را تحمل می کنند و وقتی که حرف ها با صداقت مطرح شود، نفاق از بین می رود.

وی لازمه عبور از تحریم ها را صداقت مسؤولان دانست و افزود: اگر می خواهیم تحریم ها را شکست دهیم، مسؤولان باید با مردم صادق باشند و واقعیت ها را به مردم بگویند تا از این تحریم ها نیز عبور کنیم./822/ت302/ق

ارسال نظرات