۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۵۹۵۱

سیزدهمین دوره جایزه جلال‌آل‌احمد فراخوان داد

سیزدهمین دوره جایزه جلال‌آل‌احمد فراخوان داد
فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، دبیرخانه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد با انتشار فراخوان این‌دوره خود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد آثار خود را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

بر اساس فراخوان‌ این جایزه، کتاب‌ها باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ منتشر و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور به چاپ رسیده باشند.

نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند ۳ نسخه از هر کتاب را تا۱۰ آبان ۱۳۹۹ به دبیرخانه جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی(پنجم)، پلاک ۶، کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.jalalprize.ir مراجعه کنند. 

سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد، پاییز سال جاری برگزار می‌شود. پیش از این ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ترتیب به‌عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد منصوب شدند و اعضای هیئت علمی این رویداد ادبی طی روزهای آینده معرفی می‌شوند./826/د102/ق

ارسال نظرات