۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۶۵۹۷۱

تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی جامعة الزهرا

تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی جامعة الزهرا
الیاسی با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های مجازی معارف اسلامی جامعة الزهرا(س)، گفت: عموم بانوان می‌توانند در این دوره‌های مجازی ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی در شرایط کرونایی، عنوان کرد: این مرکز، ۲۰ دوره کوتاه‌مدت معارفی و مهارتی برای پاییز امسال برنامه‌ریزی کرده است که مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا پایان مهر تمدید می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند، گفت: در سومین فراخوان این مرکز، ۲۰ دوره کوتاه‌مدت معارفی و مهارتی در حوزه‌های قرآنی، آعتقادی، امام‌شناسی، احکام، زن و خانواده، مهارت‌های فردی و مهارت‌های تربیت فرزند ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی با اشاره به استقبال بانوان از دوره‌های گذشته، تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کرده باشند.

الیاسی بیان داشت: متقاضیان این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان این دوره‌ها در کانال مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های متنوع معارف اسلامی ویژه بانوان ایرانی و غیرایرانی علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است که تا کنون با استقبال زیادی روبرو بوده است./1324/د102/ق

ارسال نظرات