۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۶۶۱۰۵
امام جمعه پلدشت:

حفظ انقلاب اسلامی بالاترین معروف است

حفظ انقلاب اسلامی بالاترین معروف است
آذربایجان غربی - حجت الاسلام طالبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر همانند عبادت فردی و گروهی بوده که باید یاد گرفت و به آن عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر پلدشت که عصر امروز با حضور اسدالهی رییس مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  و جمعی از مسئولان شهرستانی در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر همانند عبادت فردی و گروهی بوده که باید یاد گرفت و به آن عمل کرد.

وی تصریح کرد: از عموم مردم دعوت می شود تا نسبت به آموزش و اقدام به این ضرورت عمل کنند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت رواج امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج می توانند ظرفیت خوبی جهت رواج امر به معروف و نهی از منکر باشند و باید در این راستا مردم احساس وظیفه کنند.

حجت الاسلام طالبی تصریح کرد: بالاترین معروفات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ نظام بوده و برای اجرای این مولفه توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و مردمی بودن کارها از شاخصه های اصلی آن است.

سرهنگ یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت نیز در ادامه جلسه افزود: سپاه پاسداران در راستای امر به معروف و نهی از منکر همچون سایر ماموریت ها به ندای رهبری لبیک گفته و در راستای همکاری، تعامل و پشتیبانی از مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پیش قدم بوده و آماده پشتیبانی از آن است.

وی ادامه داد:  توجه به اراده ها، موقعیت های اجتماعی و تاثیرگذاری عاملین در گفتار و عمل، اثرگذار بوده و منجر به نتیجه می شود.

در پایان مراسم محمد بابازاده با حکم اسدالهی رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی به سمت رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان منصوب شد./1500/پ310/ب1

ارسال نظرات