۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۱۴۷
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب مطرح کرد:

حضور فعال و منظم طلاب مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در کلاس های مجازی

حضور فعال و منظم طلاب مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در کلاس های مجازی
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به حضور ۵۴ طلبه در مدرسه علمیه اسلام آبادغرب گفت: هماهنگی خوبی بین طلاب و اساتید حوزوی در بحث آموزش‌ها در فضای مجازی وجود دارد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تصمیم گیری ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ادامه کلاس های درس در مراکز آموزشی کشور و استان همانند مدارس علمیه، دانشگاه، مدارس و... در فضای مجازی پیگیری می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط کرونا باعث تعطیلی کلاس های حضوری در این مدرسه علمیه شده است، بیان کرد: اولویت همه ما حفظ سلامت طلاب و اساتید حوزوی است، لذا برای رعایت این مهم و براساس تصمیم متولیان امر در حال حاضر تمام طلاب پایه های مختلف در این مدرسه علمیه به صورت مجازی مسایل آموزشی را پیگیری می کنند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه صورت منظم و روزانه مطالب درسی برای طلاب این مدرسه علمیه در فضای مجازی بارگذاری می گردد، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر مطالب درسی در فضای مجازی برای طلاب بارگذاری می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: در حال حاضر 54 طلبه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد در پایه های مختلف مشغول تحصیل هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از همراهی خوب طلاب مدرسه علمیه اسلام آبادغرب گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین طلاب و اساتید حوزوی در بحث آموزش ها در فضای مجازی وجود دارد و بنده شخصا برای انجام بهتر و دقیق تر امور، مسؤولیت فضای مجازی این مدرسه را برعهده گرفته ام./1400//310/خ

ارسال نظرات