۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۶۶۲۲۱
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

جمهوری اسلامی جای پر کردن جیب خود و بستگان نیست

جمهوری اسلامی جای پر کردن جیب خود و بستگان نیست
تهران - استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی جای پر کردن جیب خود و بستگان نیست، گفت: غارتگران بیت المال کسانی هستند که سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه، چهارشنبه شب در مسجدجامع غدیرخم گفت: خداوند متعال انسان را برای رسیدن به کمال خلق کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال عالم هستی را مسخر انسان قرار داد تا بتواند به کمال برسد، ادامه داد: همه هستی برای انسان خلق و انسان برای رسیدن به کمال یعنی خلیفه اللهی خلق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بندگی و ولایتمداری را تنها مسیر برای رسیدن به مقام خلیفه اللهی بیان و عنوان کرد: همه انسان ها به صورت فطری خواستار رسیدن به کمال هستند اما رسیدن به کمال راه و روش دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ثروت و مقام دنیوی معیار برای رسیدن به کمال نیست، اظهار داشت: حیات دنیا تمام شدنی است و تنها اعمالی که آدمی برای آخرت انجام می دهد باقی می ماند؛ انسان اگر در عالم آخرت شاد و سربلند باشد او به کمال رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از نام های روز قیامت یوم الفرار است، ابراز کرد: انسان ها در قیامت از یکدیگر فرار می کنند و دیگران را مقصر اعمال ناشایست خود می دانند؛ اهل بیت(ع) شافیان روز قیامت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری قرآن کریم را بالاترین نعمت دانست و گفت: انسان اگر نتواند از این کتاب مقدس درست بهره ببرد سقوط می کند؛ انقلاب اسلامی برخی انسان ها را به کمال رساند مانند شهدا اما عده ای دیگر در همین نظام سقوط کردند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: جمهوری اسلامی جای پر کردن جیب خود و بستگان نیست، جمهوری اسلامی جای تکیه دادن به میز برای پز دادن و به غارت بردن بیت المال نیست، متاسفانه در طول این چهل سال افراد بسیاری بودند که در کنار صعود دیگران سقوط کردند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات