۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۶۶۲۸۱
حجت الاسلام قلی پور تأکید کرد؛

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ حلقه مفقوده مدیریتی کشور

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ حلقه مفقوده مدیریتی کشور
مازندران - امام جمعه بابلسر وجود برخی مدیران با تفکر غربی را آفتی برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: تفکر انقلابی و مدیریت جهادی حلقه مفقوده مدیریتی کشور است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا مازندران، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های دشمن، عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در 42 سال اخیر بوده است.

وی با بیان این که مذاکره با دشمن و زیر بار خواسته های نامشروع آمریکا رفتن عقلانیت نیست، افزود: ایستادگی و مقاومت و بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی به معنای عقلانیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انفعال و عقب نشینی به معنای شکست و پذیرش خواسته دشمنان است، خاطرنشان کرد: اگر امروز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به اهتزاز درآمده است به برکت ایستادگی و مقاومت این ملت با بصیرت و انقلابی است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که کسانی که منفعلانه از مذاکره و تسلیم در برابر خواسته های آمریکا سخن می گویند به طور حتم انسان های ترسویی هستند، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ترسیدن، فرار کردن و میدان را خالی کردن اسمش عقلانیت نیست.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه عده ای از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رویای مذاکره و تعامل با غرب را در سر داشتند، گفت: دنباله رو های همان تفکر امروز نیز تلاش می کنند رفع همه مشکلات کشور را به مذاکره و تعامل با آمریکا پیوند بزنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید کردند راه علاج مشکلات امروز کشور مذاکره با آمریکا و غرب نیست، خاطرنشان کرد: عده ای برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی های خود در هفت سال گذشته به مردم آدرس غلط می دهند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تنها راه حل مشکلات امروز در داخل کشور است، بیان داشت: متأسفانه علیرغم تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری، عده ای در بدنه اجرایی کشور اعتقادی به ظرفیت داخلی ندارند و چشم و گوششان به بیرون از کشور معطوف است.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که تا زمانی که نگاه مسؤولان اجرایی کشور به بیرون از مرزها دوخته شده است نمی توان به استفاه از توان و ظرفیت داخلی امیدوار بود، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور نیز نتیجه همین تفکر اشتباه است که در مدیران ما وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را حلقه مفقوده مدیریتی کشور دانست و با بیان این که اگر این تفکر در مسؤولان نهادینه شود به طور حتم از مشکلات عبور خواهیم کرد، تصریح کرد: متأسفانه به جای گسترش تفکر انقلابی و مدیریت جهادی شاهد رسوخ تفکرات لیبرالی در میان برخی مسؤولان هستیم.

حجت الاسلام قلی پور، وجود برخی مدیران با تفکر غربی را آفتی برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که تفکر و نوع مدیریت مسؤولان ما در سطوح مختلف انقلابی و جهادی نشود، از فشار مشکلات کاسته نخواهد شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات