۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۶۵۳۶
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در گفت‌وگو با رسا:

آقای روحانی حداقل در فرصت باقی مانده از عمر دولت به فکر مردم باشید

آقای روحانی حداقل در فرصت باقی مانده از عمر دولت به فکر مردم باشید
نماینده مجلس خبرگان با انتقاد از حاشیه سازی رییس جمهور و عدم توجه به مشکلات مردم گفت: آقای روحانی در چند ماه باقی مانده بیشتر به فکر مردم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات رییس جمهور در خصوص صلح امام حسن(ع) اظهار داشت: گویا آقای رییس جمهور لازم دارد که هر از چند گاهی این مباحث را بر سر زبان ها بیندازند و مردم را به نوعی به این مباحث مشغول کند تا جامعه به فکر زندگی خود نباشد و مباحثی را مطرح می کند که بیان کردن آن هیچ گونه ضرورتی ندارد.

وی بر لزوم پرداختن رییس جمهور به مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: خوب است که آقای رییس جمهور به مباحث ضروری مردم و سفره آنها بپردازد و به فکر نان و آب مردم باشد؛ اگر در توده مردم نگاهی بیندازید، دیگر حاشیه سازی نخواهید کرد؛ اگر مسؤولی به فکر زندگی و معاش مردم باشد، بهترین مسؤول است.

رییس جمهور مباحث مربوط به سیره اهل بیت را به اهل آن بسپارد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تمرکز رییس جمهور به مسائل کشور پرداخت و تصریح کرد: جناب آقای روحانی باید به کار ریاست جمهوری خود بپردازد و این مباحث را به کسانی که در سیره اهل بیت(ع) مطالعه دارند و در تاریخ آن پژوهش گسترده کرده اند، بسپارد.

وی افزود: آقای رییس جمهور گاهی اوقات مباحثی را مطرح می کنند که ظاهراً نه در آن مباحث کاری کرده اند و نه پژوهشی را از دیگران نقل می کند که انسان بگوید از پژوهشگر، عالم و دانشمندی نقل کرده است.

رییس جمهور در مباحث غیر تخصصی‌اش اظهار نظر نکند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: کدام پژوهشگر، کدام علامه مجلسی، کدام علامه امینی و کدام شیخ مفید گفته اند که امام حسین(ع) مذاکره می کرده است؛ اگر پیامبر اسلام(ص) در غزوات مردم را به توحید دعوت می کرده اند، آیا مذاکره است؟ این اتمام حجت است.

وی با بیان این که رییس جمهور نباید در مباحثی که تخصص ندارد اظهار نظر کند، گفت: اگر آقای روحانی خودشان اهل این مباحث نیستند، می توانند از پژوهشگران سؤال کنند؛ این سخنان آقای رییس جمهور مثل آن است که فردی در مباحث شیمی و فیزیک تخصصی ندارد اما اظهار نظر کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایط زمان امام حسن(ع) به دور از کلماتی است که آقای رییس جمهور گفتند، تصریح کرد: در دعاها و متن مذهبمان است که رهبران دینی باید نصیحت و امر به معروف و نهی از منکر کنند؛ سخنانی که امام حسین(ع) در مقابل لشکر عمر بن سعد بیان فرمودند، اتمام حجت آن حضرت بود؛ همچنین، شرایط زمان امام حسن(ع) به دور از کلماتی است که آقای رییس جمهور گفتند.

وی با بیان این که این سخنان اخیر آقای رییس جمهور حاشیه سازی است، افزود: آقای روحانی در چند ماه باقی مانده از دوره ریاست جمهوری شان، یک مقدار بیشتر به فکر مردم باشند؛ مردم معیشت سختی را سپری می کنند و آقای روحانی باید این مشکلات را پیگیری کند./822/ت302/ق

ارسال نظرات