۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۵۴۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دولت عزمی برای حل مشکلات اقتصادی مردم ندارد

دولت عزمی برای حل مشکلات اقتصادی مردم ندارد
حجت الاسلام میرزایی گفت: طرح دولت در برجام‌ با شکست روبه رو شده است؛ اما رییس جمهور و دولت تدبیر، عزم دیگر و برنامه جایگزینی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در همایش «استیضاح روحانی؛ حق ملت، تکلیف مجلس» که در قم برگزار شد، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رأس معضلات کشور توصیف کرد و گفت:  اگر دولت روحانی معیشت مردم را حل و با مجلس همکاری و همراهی کند می تواند تا پایان دولت به فعالیت خود ادامه دهد؛ وگرنه باید دولت فعلی کنار رود و دولتی حاکم شود که بتواند وضعیت معیشتی مردم را  بهبود بخشد.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه استیضاح روحانی جنبه سیاسی ندارد، گفت: بهترین راهکار و گزینه در این زمینه بهبود معیشت مردم و بهبود اقتصاد کشور  استیضاح روحانی توسط نمایندگان مجلس انقلابی است.

وی با بیان  اینکه راهبرد دولت برای حل مشکلات معیشتی توافقنامه برجام و رفع تحریم ها و آزادسازی ارزهای ایران بوده است، گفت: اکنون ‌طرح  دولت در برجام‌بی بی نتیجه مانده و با شکست روبه رو شده است؛  اما رییس جمهور و دولت  تدبیر، عزم دیگر و برنامه جایگزینی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اوضاع نابسامان‌ اقتصادی کشور در نتیجه مدیریت ناکارآمد و بی‌تدبیری رییس جمهور و دولتمردان غرب گراست؛ از این رو باید رییس جمهور استیضاح شود.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: مجلس قبلی همراهی صددرصدی با دولت داشته و نتیجه آن به وجود آمدن  وضعیت بد اقتصادی کنونی کشور است؛ هرچند امروز نمایندگان ‌ابزارهای نظارتی همچون سؤال از رییس جمهور دارند؛ اما این مسأله  تنها منجر به تشکیل پرونده در قوه قضائیه برای وی خواهد شد و نتیجه ای برای بهبود معیشت مردم در بر نخواهد داشت.

وی بر ضرورت همکاری و همیاری سران سه قوا در اجرای قوانین و بهبود وضعیت معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد راهکارهای دو یا سه ماه دارد و بهبود معیشت مردم و اوضاع اقتصادی کشور همکاری و همیاری میان دولتمردان، نمایندگان‌ مجلس و قوه قضائیه را لازم دارد./998/پ202/ق

ارسال نظرات