۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۶۶۵۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمیت و کیفیت کار برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارتقا یابد

کمیت و کیفیت کار برای مقابله با آسیب های اجتماعی ارتقا یابد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت شناسایی گلوگاه آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: برای مقابله با آسیب ها باید کمیت و کیفیت کارهای فرهنگی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه دوشنبه در دیدار با رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: همکاری و هم افزایی مجموعه ناجا با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عدم توان دشمن در جنگ سخت و راه اندازی جنگ نرم افزود: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید کمیت و کیفیت کار ارتقا یابد.

وی بدحجابی را آسیب جدی در جامعه قلمداد کرد و اظهار داشت: در زمینه حجاب و عفاف باید کار فرهنگی شود و مجموعه دستگاه‌های مرتبط با هماهنگی ورود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بازنگری در انجام کارها تأکید کرد و گفت: با همفکری و همکاری جامعه شناسان و افراد متخصص و وحدت و هماهنگی با تشکیلات مختلف، نظارت‌ها را در جامعه افزایش دهیم و از بروز مسائل مختلف پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید گلوگاه‌ها و مسائل اساسی را پیدا کرد و قوانین و مصوبات در کنار تجهیزات و نیروهای مجموعه ناجا به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: علل و عوامل آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید رصد شود و برای حل آن همه نهادهای فرهنگی باید همکاری کنند./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات