۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۶۶۵۷۷
آیت الله نوری همدانی با انتقاد از تحریف تاریخ اسلام:

به جای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشكلات مردم كنید

به جای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشكلات مردم كنید
حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از تحریف زندگانی اهل بیت(ع) به مسؤولان توصیه کرد که به جای حاشیه سازی وقت خود را صرف حل مشکلات مردم کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی امروزدر دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار ممتاز است و خدمات بالایی دارد كه باید تشكر كنم.

این مرجع تقلید بااشاره به این موضوع كه هر انسان داری سه مسؤولیت فردی و اجتماعی و شغلی است، افزود: ما در مقابل جامعه و همه مردم مسوؤلیت داریم و باید كمك کنیم و شغلی كه در اختیار داریم امانتی از جانب خدا برای خدمت به مردم تلقی كنیم كه اشرف عبادات خدمت به مردم است.

وی با بیان این که خدمت به مردم باید اولویت کار مسوؤلان باشد، گفت: امروزگرانی و پایین بودن ارزش پول كشور مردم را آزار می دهد و مسؤولان باید به فكرمردم باشند چرا که بخش عمده مشكلات مربوط به عدم مدیریت است و نباید به تحریم آمریكا ربط داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسؤولان توصیه كرد که  به جای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشكلات مردم و خدمت كنید.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن با تحریم به ملت ایران ظلم کرده است اما متأسفانه باز برخی بعد این همه خیانت آمریكا و ایادی آنها، نگاه به غرب و آمریكا دارند.

وی با بیان اینکه نباید كلمات و زندگی امامان را گزینشی انتخاب كرد، گفت: باید جلوی تحریفات گرفته شود، امام راحل و رهبر معظم انقلاب با نگاه صحیح به زندگی اهلبیت(ع) و درك درست از انقلاب كشور را اداره کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  بیان داشت: امروز كادر درمان با كمترین امكانات ولی با اخلاص مشغول خدمت هستند كه من صمیمانه از آنها تشكر می­ كنم و دعاگوی کارد درمان هستم./998/پ203/ق

ارسال نظرات