۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۶۶۸۹۷

حمایت مفام از برنامه‌های هفته وحدت

حمایت مفام از برنامه‌های هفته وحدت
مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) آمادگی خود را برای حمایت محتوایی از برنامه‌هایی با محوریت همزیستی مسالمت آمیز در هفته وحدت اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) آمادگی خود را برای حمایت محتوایی از برنامه‌هایی با محوریت همزیستی مسالمت آمیز در هفته وحدت اعلام کر، همچنین اولویت حمایتی این مجمع برای برنامه‌هایی است که در مناطق اهل سنت و تلفیقی برگزار می‌شود.
 
گفتنی است که نمونه برنامه‌های پیشنهادی مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) برای هفته وحدت؛ برگزاری نشست‌های محتوایی با موضوع وحدت از نگاه قرآن و سنت، وحدت از دیدگاه امامین انقلاب و... با حضور علمای شیعه و سنی انقلابی، دیدار با خانواده‌های شهدا و علمای اهل سنت، شرکت در مراسمات مذهبی اهل سنت (نمازجمعه، نماز جماعت و...) است.
 
همچنین برنامه‌هایی مانند؛ دعوت از علما و بزرگان اهل سنت و شیعه جهت گردهمایی و همایش با محتوای غنی، سازماندهی و تدارک گروه‌های جهادی در مناطق اهل سنت جهت خدمت به برادران اهل سنت، برگزاری مراسم شبی با شهدا با محوریت خانواده‌های اهل سنت و برگزاری جشن با اجرای مشترک علمای شیعه و سنی، از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان در هفته وحدت برگزار کرد.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با مجموعه مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) و دریافت حمایت‌های محتوایی و پشتیبانی رسانه‌ای با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۸۹۷۰ تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
خدا خیرتان دهد
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
جسارتا با مفام قرارداد بستید؟!!!
2
2
ناشناس
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
برخی ها چشم کار کردن دیگران رو هم ندارند
و اگر کسی کاری انجام داد به جای تشویق دنبال حرفهای صد من یه غازن