۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۸۹۹
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

استکبار جهانی از وحدت و اتحاد امت اسلامی هراس دارد

استکبار جهانی از وحدت و اتحاد امت اسلامی هراس دارد
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی به تشریح برنامه های هفته وحدت پرداخت و گفت: هفته وحدت یادگاه امام راحل(ره) است باتمام توان حفظ خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اقتدار حسین نقوی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت پنجاب پاکستان، در آستانه هفته وحدت برنامه های این نهاد را تشریح کرد.

وی با بیان این که هفته وحدت با تمام شور و شوق در سراسر کشور برگزار می شود، ابراز داشت: هفته وحدت یادگار مرجعیت عظیم الشان شیعه، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، ما یاد و خاطره آن را زنده نگه خواهیم نداشت.

حجت الاسلام نقوی با تشریح برنامه های هفته وحدت به برگزاری سیمینارها، کنفرانس ها، همایش ها، نشست های علمی و راهپیمایی ها اشاره کرد و گفت: ایستگاه صلواتی پذیرای راهپیمایان برادران اهل سنت در تمام نقاط کشور است.

وی با اشاره به این که هفته وحدت زمان اجتماع بر مشترکات دینی و پرهیز از اختلافات جزئی است، افزود: مشترکات شیعه و سنی بیش از موارد اختلافی است، علمای اسلام باید در برقراری اتحاد ملت های مسلمان نقش خود را بخوبی ایفا کرده و به وظایف دینی خود که قران مسلمانان را به اتحاد فراخوانده عمل کنند.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به توطئه اختلاف افکنانه آمریکا و اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری اشاره کرد و اظهار داشت: ویرانی سوریه، عراق و افغانستان نتیجه توطئه دشمنان ملت های مسلمان است.

وی ملت های مسلمان رابه مطالعه نظریه های اتحاد اسلامی مرجعیت عظیم الشان شیعه، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای فراخواند و گفت: دشمن بویژه صهیونیسم، از اجتماع مسلمانان زیر یک پرچم به شدت هراس دارد. /988/ت302/ق

ارسال نظرات