۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۶۹۱۰

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه
رژیم اشغالگر صهیونیستی مقر نیرو‌های نظامی سوریه را در جنوب این کشور هدف حمله خود قرار داد.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، به نقل از وب‌سایت دیده‌بان حقوق بشر در سوریه، دقایقی پیش رژیم اشغالگر صهیونیستی، مقر‌های نظامیان سوری در جنوب این کشور را هدف قرار داد. 

این وبسایت مدعی شده است که مستشاران ایرانی نیز در این مقر‌ها حضور داشتند.  

منابع SOHR از وقوع یک انفجار شدید در روستای الحریه در شمال استان القنیطره خبر داده اند، که احتمال می رود یک گلوله باران اسرائیلی باشد و مقرهای نظامیان سوری و ایرانی را در منطقه هدف قرار داده است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر کلانتر ازکرمان
United States
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
ایرانی‌ها نشستن تماشا می‌کنند تا هرروز رژیم صهیونیستی ،ایرانی ها را درهرجا که می‌تواند بمباران وموشکباران کند !!تعجب آور است که مسئولین ایرانی هم همینطوری تماشا می‌کنند و احمقانه اعلام هم می‌کنند رژیم صهیونیستی به نیروهای ایرانی باموشک حمله کرده!! ویا رژیم صهیونیستی مقر نیروهای ایرانی را در سوریه یا عراق یا لبنان بمباران کرده!!!!!! چرا سخت جواب نمیدهید؟!؟ و یا با توجه به حضور صهیونیستها در منطقه زبان خود را از تودهانتان بیرون نمی‌آورید؟! و حداقل به این رژیم کودک کش که فکر کرده ملت ایران در موضع ضعف قرار دارد تفهیم نمی‌کنید که چنانچه من بعد دست از پا خطا کند خون هر صهیونیست یهودی کافر و نجس کثیف را برای همه مسلمانان در سراسر جهان مباح می‌دانیم و به حاکمان بحرین و امارات نیز هشدارنمیدهیدحالا که پای رژیم صهیونیستی را به منطقه خلیج فارس کشیده ایدباید فوری یا قطع رابطه کنند یا ملت ایران تحملشان نخواهند کرد ٪@
0
0