۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۶۷۰۲۱
آیت الله اعرافی اعلام کرد؛

لبیک حوزه به فرمان رهبر انقلاب برای حضور نیروهای جهادی در مقابله با کرونا

لبیک حوزه به فرمان رهبر انقلاب برای حضور نیروهای جهادی در مقابله با کرونا
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: توصیه رهبر انقلاب به استمرار حضور نیرو‌های جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم در موج سوم، جان تازه‌ای به نیرو‌های جهادی کشور بخشید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه،‌در پیامی لبیک حوزه و حوزویان به ندای امام خامنه ای برای حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها و در میدان مواسات مومنانه در موج سوم کرونا اعلام کرد. که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ

با سلام محضر شریف عموم طلاب،  فضلا، گروه‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی حوزوی سراسر کشور، با تبریک ایام و  اعیاد و موالید مبارک ماه ربیع الاول.

عنایت و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استمرار حضور نیروهای جهادی در مواجهه با کرونا و خدمت‌رسانی به مردم عزیز در موج سوم، جان تازه‌ای به نیروهای جهادی کشور بخشید و تکلیف آنان را مضاعف ساخت.

طلاب عزیز جهادی در موج اول و دوم کرونا خوش درخشیدند و با حضور در عرصه‌های مشاوره معنوی و پاسخگویی به پرسشها و نیز حضور در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها، و در میدان مواسات مومنانه و دیگر عرصه‌های خدمت به مردم عزیز و در کنار دیگر گروه‌های مردمی و بسیجی و نیروهای سلامت، برگ زرین دیگری بر تاریخ خدمات روحانیت افزودند. اکنون شایسته است بار دیگر مسئولان و مدیران حوزه‌های علمیه، اساتید محترم و طلاب معزز جهادی و علاقه‌مندِ خدمت به مردم عزیز، با مراجعه و اعلام آمادگی خود به مدیران ستادهای حوزوی بحران در استان‌ها، به دعوت مقام معظم رهبری(مدظله) پاسخ گفته و مدیران محترم ستادهای حوزوی استان‌ها،  زمینه‌های حضور و خدمت آنان را با هماهنگی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد بحران استانداری‌ها فراهم نمایند و با شکل‌گیری قرارگاه‌های جهادی خدمت، شاهد اوج‌گیری امداد و خدمت باشیم.

ستاد مرکزی و حوزوی بحران که در قم از هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام(مدظلهم)  برآمده و هماهنگ کننده‌ی نهادهای حوزوی است، با عزمی استوارتر، آماده هرگونه راهنمایی و پشتیبانی می‌باشد و لازم است برنامه‌ای جامع، دقیق و با استفاده از تجارب پیشین طراحی و با بهره‌گیری از محور بزرگ نیروهای فداکار و ایثارگر جهادی و حوزوی، قرارگاه‌هایی را برای خدمت به مردم شریف و جامعه عزیز بهداشت و درمان پایه‌ریزی نمایند و زمینه پیروزی بر این بحران و ارائه الگوی اسلامی و انسانی مواجهه با حوادث را فراهم آورند.
توفیقات همگان را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

/د101/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
شما ببینید! ما در جبهه مبارزه با کرونا و همیاری و مواسات مومنانه چقدر موفق بودیم. چون ما در این عرصه هم استراتژی داریم، هم ساختار داریم، هم شبکه‌سازی کرده‌ایم، اگر ما همین الگوی طلاب جهادی را طبق فرموده آقای اعرافی در سایر عرصه های تبلیغ اسلام و معنویت وارد کنیم، موفق خواهیم شد.
0
0