۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۶۶۷۰۵۴
امام جمعه جایزان:

همدلی و کمک به مستمندان سبب خشنودی امام زمان می شود

همدلی و کمک به مستمندان سبب خشنودی امام زمان می شود
خوزستان - حجت الاسلام محمدی فخر گفت: با وحدت و کمک رسانی به نیازمندان باید به پیشواز امام زمان (عج) برویم و کاری کنیم که حضرت به ما نظر کند.
حجت الاسلام غلامحسین محمدی فخر، امام جمعه جایزان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به کلام پیامبر اکرم (ص): ((مَنْ ماتَ وَ لَمْ یعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیة) در رابطه با شکل گیری نظام مهدویت پیش از عصر امام زمان (عج) بیان داشت: هر فردی که بمیرد در حالی که امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلی مرده است.

امام جمعه جایزان در خصوص وظایف انسان در عصر غیبت عنوان داشت: ابتدا انسان باید به خودباوری برسد و پس از آن منتظر باشد،  اگر شب را بگذرانیم و در انتظار فرج نباشیم، آن شب به بطالت گذشته و باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام محمدی فخر با اشاره به شبهه افکنی برخی افراد در رابطه با اتفاقات پس از ظهور تصریح کرد: افرادی با شبهه افکنی می‌گویند، برای آمدن امام زمان (عج) باید عالم پر از ظلم و جور شود و با آمدن حضرت زمینه فساد از بین می‌رود؛ به دلیل اینکه عصر ظهور مظهر پاکی و مزرعه دین است؛ بنابراین باید زمینه ظهور را با اعمال فردی، دعا برای تعجیل و کمک به برادر مستمند آماده کنیم.

وی در پایان گفت: با وحدت و کمک رسانی به نیازمندان باید به پیشواز امام زمان (عج) برویم و کاری کنیم که حضرت به ما نظر کند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
United Arab Emirates
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
من یه فرد نیازمند جایزان هستم مشکل مالی دا م
0
0