۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۶۷۱۱۹
بازتاب یک مرگ و پروژه شوم معاندین و منافقین؛

ذبح امنیت، به بهانه مرگ جوان مشهدی

ذبح امنیت، به بهانه مرگ جوان مشهدی
قرعه پروژه ناامیدسازی مردم از نهادهای امنیتی این بار به نام ناجا در آمده، پروژه‌ای که قرار است مردم را از پیگیری قضایی دردهایشان ناامید سازد و کشور را به آشوب بکشد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پروژه ناامیدسازی مردم از نهادهای امنیتی کشور پس از شهادت سپهبد سلیمانی کلید خورد. سپاه وعده داده بود بزودی سیلی سختی را بر پیکره نیروهای آمریکا وارد سازد و در مقابل با طراحی ویژه‌ای که آمریکایی‌ها دنبال کردند، یک هواپیمای اوکراینی با ۳۰۰ قربانی در یک بازی دو سر برد قربانی سیاست‌های شیطان اکبر شد.

رسانه‌های غربی بار دیگر سوژه جدیدی را پیدا کردند و به بهانه آن اقدام به تخریب یکی از نهادها و ارگان‌های انقلابی کشور کردند. مهرداد سپهری، جوان مشهدی بود که این روزها سوژه رسانه‌های معاند و گروهک سایبری منافقین در توییتر است.

خانواده مهرداد سپهری طی تماس تلفنی با ۱۱۰ درخواست کمک کرده بودند و مدتی بعد سپهری توسط یک واحد گشتی موتوری در محل زندگی خود بازداشت شده بود. از آن جهت که انتقال وی به‌وسیله موتور میسر نبود، پلیس او را به میله‌ای دست بند می‌زند تا واحد خودرویی از راه برسد و او را به کلانتری منتقل کند.

لحظه بازداشت مهرداد سپهری توسط واحد موتوری نیروانتظامی مشهد که در ویدئوها هتاکی و تهدید مردم کاملاً مشهود و قابل استناد است.

پیش از رسیدن واحد موتوری پلیس به محل، مهرداد سپهری به تخریب، فحاشی و عربده کشی در محل پرداخته بود و در طول مدتی که وی در بازداشت واحد موتوری بوده با توهین و فحاشی به اهالی محله موجب عصبانی شدن مأمور نیروی انتظامی شده و مأمور نیروی انتظامی نیز طی برخوردی خارج از قانون، با اسپری فلفل و شوکر با وی برخورد کرده است. فرد مذکور نیز پس از انتقال به کلانتری فوت کرد.

پس از این اتفاق، حساب‌های توییتری منافقین و شبکه‌های فارسی زبان معاند اقدام به تهیه گزارش‌های خبری از این ماجرا کردند تا روایتی دلخواه را از این ماجرا بیان کنند. متأسفانه اقدام و عملکرد دیر مجموعه رسانه‌ای نیروی انتظامی در ارائه روایت دسته اول از این ماجرا خشم کاربران عادی فضای مجازی را نیز برانگیخت.

حساب‌های توییتری منافقین با بازنشر اکاذیبی از برخورد بد مأموران نیروی انتظامی با آن‌ها و تعمیم این اتفاقات خود ساخته به بدنه نیروانتظامی، تلاش کردند تا این نهاد را مورد هجمه قرار دهند و مردم را نسبت به ناجا ناامید سازند.

نیروی انتظامی افتخارات زیادی را برای کشور آفریده و دل مردم رنج کشیده را بارها شاد ساخته، از دستگیری مدیرعامل یکی از بانک‌ها در کشورهای خارجی تا شهدایی که هر روز در شهرهای مختلف ایران تشییع می‌شوند که در تأمین امنیت این مرز و بوم کوشیده‌اند.

با ادامه این بحث در فضای مجازی برخی از کاربران نیز این برخورد را منتسب به نهادهای امنیتی کشور کردند. به این صورت که این نوع برخورد افسر نیروی انتظامی را نوعی بازجویی تلقی کردند و طی ادعایی مضحک اظهار کردند وقتی یک افسر ساده این گونه به بازجویی می‌پردازد، در بازجویی‌های افراد مختلف نیز بدتر از این روش‌ها به کار گرفته می‌شود!

با اعلام پیگیری توسط دادستانی نظامی مشهد و پیام آیت‌الله رئیسی مبنی بر پیگیری تمام تخلفات، تلاش‌های رسانه‌ای اخیر معاندین در این زمینه با چالش جدی مواجه می‌شود و در صورت روشن شدن ابعاد پرونده و برخورد قضایی با خاطیان این پرونده نیز این نقشه آن‌ها یعنی ناامید سازی مردم از نیروهای انتظامی کشور نیز خنثی شود.

 

نیروانتظامی در اتفاقات مختلفی با صبر و متانت با خاطیان و مجرمان برخورد کرده است که این بردباری مأموران نیروانتظامی ستودنی است.

 

همان‌طور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با رفتار صادقانه نقشه قبلی معاندان را نقشه بر آب کرد، این دفعه نیز با رفتار صادقانه نیرو انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد خنثی شدن این نقشه معاندین هستیم. از آن جایی که قوه قضاییه و نهادهای انتظامی و نظامی از یک رفتار عاقلانه برخوردار هستند، این پروژه ناامید سازی مردم و منزوی ساختن نهادهای انتظامی و نظامی کشور شکست خواهد خورد و مردم بیش از پیش نسبت به این فداکاران امید و تکیه خواهند داشت./ی704/ق

محمدحسین کتابی 

ارسال نظرات