۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۶۷۱۲۲

واکنش آیت الله سیفی مازندرانی در پی اهانت به پیامبر اکرم

واکنش آیت الله سیفی مازندرانی در پی اهانت به پیامبر اکرم
آیت الله سیفی مازندرانی در پی اهانت رییس جمهور کشور فرانسه‌ به پیامبر اکرم(ص) بیانیه ای صادر و این اقدام موهن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی در پی اهانت رییس جمهور کشور فرانسه‌ به پیامبر اکرم(ص) بیانیه ای صادر و این اقدام موهن را به شدت محکوم کرد.

متن کامل بیانیه آیت الله سیفی مازندرانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اخیرا اهانت رییس جمهور مستکبر و طاغوت فرانسه به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام، قلوب مسلمین را جریحه دار نموده است. هر مسؤولی در هر مقامی از کشورهای مختلف اسلامی، دولت ها و ملیت های گوناگون با اعتراض شدید و تحریم کالاهای فرانسوی تنفر و بیزاری خود را از این عمل شنیع اظهار نموده اند.

در این موقعیت خطیر، جای پرسش تذکاری، به مسؤولان محترم دولت و مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آیا هنوز وقت آن نرسیده است از زیر بار معاهده ی بد فرجام برجام خارج شوید؟

آیا جای آن نیست که مجلس انقلابی، خروج از این معاهده ی خفت بار را تصویب کند؟

مگر نه این است که قرآن مجید با صراحت اعلام نموده است:

بَرَاءَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى الَّذِينَ عَاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

.....إِلَّا الَّذِينَ عَاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ ثُمَّ لَمْ يَنْقُصُوكُمْ شَيْئًا وَلَمْ يُظَاهِرُوا عَلَيْكُمْ أَحَدًا فَأَتِمُّوا إِلَيْهِمْ عَهْدَهُمْ (۱و۴سوره توبه)

یعنی خدا و رسول از مشرکین معاهد بیزار و متنفر است، مگر آن گروهی از مشرکین که بعد از معاهده با شما مسلمین، اقدام به وارد کردن نقص و ضربه و هجمه به دین شما، پیامبر شما، کتاب آسمانی شما، ننموده و از دشمنان شما پشتیبانی نکند.

آیا توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام از سوی این طاغوت عضو برجام، مصداق این آیه نیست؟ آیا هنوز هم فکر می کنید که هم پیمان بودن با این دشمنان قسم خورده ی اسلام و مسلمین، در مهمترین امور سرنوشت ساز از وجاهت عقلی و عقلایی و شرعی برخوردار است؟

و این باقطع نظر از محاذیر وابستگی و به خطر افتادن کیان نظام اسلامی از جهات مختلف اقتصادی، دفاعی، سیاسی و ... در دراز مدت می باشد که این معاهده، آن را به دنبال خواهد داشت.

امید است که در این فرصت مهم با برچیدن این معاهده ی زیان بار، اقدامی قاطع و گامی موثر از سوی مجلس انقلابی در جهت اقتدار و عزت این نظام مقدس و ملت انقلابی شریف ایران برداشته شود./841/د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
اهانت مکرون و اسلام ستیزان فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) فرصتی برای اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از رسول اکرم(ص) فراهم کرده
0
0