۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۷۱۸۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

گستاخی رییس جمهور فرانسه، نقاب از چهره ضد دینی اروپا برداشت

گستاخی رییس جمهور فرانسه، نقاب از چهره ضد دینی اروپا برداشت
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: مدعیان تمدن با اهانت به ساحت پیامبر مهربانی بار دیگر نقاب از چهره ضد دینی خود برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام این اقدام توهین آمیز را نشان دهنده عجز و ناتوانی غرب در برابر عظمت اسلام ناب محمدی در جهان دانست.

وی با بیان این که اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام قلب هر انسانی را به درد خواهد آورد، افزود: این گونه رفتارهای توهین آمیز نشان دهنده کینه توزی غرب نسبت به عظمت و گسترش اسلام ناب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نمی توانند با زبان اهانت و جسارت از گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان بکاهند، خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب در باتلاقی از فساد و انحراف گرفتار شده و با این گونه اقدامات به دنبال رهایی خود از آن باتلاق فساد است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب برای برون رفت از بحران های اخلاقی و اجتماعی راهی جز بازگشت به دین و ارزش های الهی ندارد، تصریح کرد: اهانت به شخصیتی که همه بشریت مدیون ایشان هستند، نه تنها ذره ای از محبوبیت و جایگاه والای ایشان در بین جوامع نخواهد کاست بلکه موجب عظمت بخشیدن به جایگاه نورانی نبی مکرم اسلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که پیامبر رحمت و مهربانی، ارزش های اخلاقی، دینی و معنوی را در جامعه بشری گسترش دادند، بیان داشت: امروز ما هر چه داریم به برکت آن شخصیت بی نظیر عالم هستی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جامعه بشری برای رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی راهی جز بهره مندی از سیره نبوی ندارد، خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام اوج خباثت و ذلت دنیای غرب در برابر عظمت دین را نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهانت به پیامبر مهربانی به بهانه آزادی بیان سخنی بیهوده است، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام به عنوان آخرین پیامبر الهی، دین جامع و کاملی را به دنیای بشریت تقدیم کرد که امروز مسلمانان در سایه همان معارف عزت و عظمت دارد.

وی، پیامبر گرامی اسلام را نشر دهنده فضائل اخلاقی و ارزش های معنوی در جامعه بشری معرفی کرد و گفت: متأسفانه در سایه بی توجهی به این ارزش های ناب اخلاقی و معنوی، دنیای بشریت با بحران ها و مشکلات بسیاری مواجه است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مدعیان تمدن با اهانت به ساحت پیامبر مهربانی بار دیگر نقاب از چهره ضد دینی خود برداشتند، خاطرنشان کرد: دفاع رییس جمهور فرانسه از اقدام اهانت آمیز آن نشریه فرانسوی اوج وقاحت و بی ادبی است که متأسفانه در سایه سکوت برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدعیان آزادی بیان، دستانشان به خون صدها هزار انسان بی گناه آغشته است، بیان داشت: اهانت به ساحت پیامبری که خود تجلی اخلاق و معنویت است، چیزی جز کینه توزی نسبت به دین و اسلام ناب نیست.

وی، تداوم اهانت و جسارت به ساحت پیامبر گرامی اسلام و همچنین کلام الهی را نتیجه سکوت و بی تفاوتی برخی کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده کشورهای اسلامی در برابر این توطئه جدید فرانسه بایستند و از دین و ساحت پیامبر مهربانی ها دفاع و حراست کنند./950/ت210/ب1

ارسال نظرات