۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۶۶۷۲۶۱
امام جمعه ازنا:

غیرت دینی مسلمانان جلوی عادی سازی توهین به مقدسات خواهد ایستاد

غیرت دینی مسلمانان جلوی عادی سازی توهین به مقدسات خواهد ایستاد
لرستان - حجت الاسلام سپهوند با اشاره به هدف جریان های باطل و انسان ستیز در عادی سازی توهین به پیامبر اسلام، گفت: غیرت دینی مسلمانان اجازه نخواهد داد این جریانات عادی شود.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محکوم کردن اقدام سخیف رییس جمهور سبک مغز فرانسه به ساحت مقدس و نورانی نبی مکرم اسلام(ص) بیان داشت: رییس جمهور فرانسه نماد جاهلیت مدرن است.

امام جمعه ازنا افزود: جهان استکبار با تمام ماهیت ننگین استعماری و باطن سراسر خیانت و جنایت خود که تاریخ جهان شاهد آن است در آستانه میلاد رسول مکرم اسلام(ص) بار دیگر وقاحت وجودی خویش را نسبت به ساحت مقدس آن پیامبر رحمت نشان داد.

وی با اشاره به حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به پیامبر(ص) و اقدام به فضاسازی برای ادامه آن عمل ناپسند گفت: این اقدامات به خاطر ترس و وحشت آنان از رشد روز افزون اسلام است.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: این کار بر مبنای تمامی ادیان الهی و آیین‌های انسانی قبیح و ناپسند بوده و در دین اسلام گناهی کبیره و تحریک آمیز است.

وی یادآور شد: در آیه 57 سوره احزاب آمده است «کسانی که خدا و پیامبرش را آزار می‌دهند، خداوند آن‌ها را در دنیا و آخرت لعنت کرده و عذابی خوار کننده برایشان مهیا نموده است.»

امام جمعه ازنا عنوان داشت: غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد که جریان های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات