۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۷۲۸۸
حجت الاسلام رضایی:

شهید دهقان؛ شهید تکلیف بود

شهید دهقان؛ شهید تکلیف بود
حجت الاسلام ابراهیم رضایی، شهید محمد حسین دهقان را شهید تکلیف نامید و گفت: در هر کجا که به حضور شهید دهقان نیاز بود، او حضور می یافت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیم رضایی چهارشنبه شب در دومین یادواره حجت الاسلام شهید محمد حسین دهقان بیان داشت: شهید دهقان شهید تکلیف بود؛ در هر کجا که به حضور او نیاز بود حضور می یافت؛ حضور او در راهیان نور، کمک به محرومان و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به همین جهت بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون شهدای مدافع حرم عنوان کرد: حضرت آقا در فرمایشی این شهدا را اولیاء الهی در زمان حیاتشان بیان کرده اند.

حجت الاسلام رضایی تمام توجه شهدا را به امداد های غیبی دانست و اظهار داشت: شهدا اهل توجه به امور مادی نبودند و حساب و کتابشان با امدادهای غیبی الهی بود بدین جهت در کار خود موفق بودند؛ بنابراین ما نیز باید به امداد های الهی برای پیشبرد کارها و وظایف خود توجه کنیم.

وی در ادامه به وظیفه امروز اشاره کرد و گفت: برای تشخیص وظیفه باید نگاه کنیم دشمن کجا بیشتر تیر می زند؟! دشمن امروز امید مردم به آینده کشور را هدف قرار داده است، ما امروز باید  مردم را به آینده امیدوار کنیم. کشوری که مورد توجه امام زمان(عج) و دعای شهیدان است حتما آینده اش روشن خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان پروژه جدید استکبار مبنی بر بی سر کردن کشور های منطقه بیان داشت: مجلس ما باید توجه کند و هوشیار باشد. دشمن در کشورهای منطقه به دنبال این است که کشورها را بی سر کند و بعد در آن اغتشاش به راه بیندازد. مجلس در این زمینه لازم است هوشیار باشد تا با اتخاذ بعضی تصمیم ها موجب اغتشاش و ناامنی نشود./1370/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
شهید محمد حسن دهقانی
0
0