۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۶۷۲۹۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

لزوم ساده زیستی مسؤولان در جامعه مطابق با سیره رسول الله

لزوم ساده زیستی مسؤولان در جامعه مطابق با سیره رسول الله
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی گفت: تجمل گرایی چرخ اقتصاد، تولید و رفاه عمومی را از کار می اندازد و زمینه ساز فساد در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امشب در حرم مطهر رضوی به ساده زیستی در جامعه مطابق با سیره و فرمایش پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) تأکید کرد.

وی با بیان این که زندگی پیامبر(ص) برای ما الگو است، گفت: پیامبر(ص) به همسران خود می فرمود:«شما اگر من و خدا را می خواهید باید ساده زندگی کنید.»، این تعلیم عالی به مسؤولان جمهوری اسلامی است که زندگی ما ساده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی بیان داشت: جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است به شرط این که ما به ضوابط عمل می کردیم؛ تجمل گرایی چرخ اقتصاد، تولید و رفاه عمومی را از کار می اندازد و زمینه ساز فساد در جامعه می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر توجه به افراد ضعیف تر از خودمان در زندگی دنیوی، ابراز کرد: امام خمینی به روحانیون فرمودند که از زی طلبگی خارج نشوند همچنین امام علی(ع) می فرماید:« خدا به رهبران حق لازم کرده است که زندگی آن ها معادل افراد ضعیف جامعه باشد تا فقر به آن افراد ضعیف فشار نیاورد.»/864/پ210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات