۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۲۹۲
رهبر شیعیان پاکستان:

سیره و تعلیمات پیامبر اسلام برای امت مشعل راه است

سیره و تعلیمات پیامبر اسلام برای امت مشعل راه است
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: رسول اکرم (ص) رحمت العالمین است و ما برای حل مشکلات‌مان از سیره زندگی ایشان درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: از 12 تا 17 ربیع الاول در سراسر پاکستان هفته وحدت و عشق پیامبر اکرم(ص) برگزار خواهیم کرد، پیام تعلیمات و سیره پیامبر اسلام (ص) این است که امت اسلامی اختلافات فروعات را کنار گذاشته و به مشترکات متحد شوند.

وی با بیان اینکه وحدت دستور قرآن است و برای مبارزه با فتنه شخصیت پيامبر اسلام (ص) را محور اصلی قرار دهیم اظهار داشت: رسول اکرم (ص) رحمت العالمین است و ما برای حل مشکلات‌مان از سیره زندگی درس بگیریم و امن، محبت، رواداری و تحمل از پیام های مهم پیامبر اسلام است و ما باید به این تعلیمات عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی افزود: برای مبارزه و پیشرفت کشور وحدت اسلامی یک ضرورت است، ما در کشور از بانیان وحدت اسلامی هستیم و برای حل مشکلات امت تلاش برای ایجاد وحدت میان مسلمانان را ادامه خواهیم داد و امت اسلامی هم با وحدت و همدلی به تکفیری ها پیام بدهند که ما نمی گذاریم که امت تقسیم و دشمن در رسیدن به اهداف شومش موفق شود./ت303/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مع الحق
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
آقای رسا
درباره اقدامات و برنامه های سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در راستای وحدت و مقابله با فتنه کمال حیدری بنویسین.
0
0