۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۶۷۳۳۰
معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

سردمداران غرب فحاشی و توهین را آزادی بیان معنا می کنند

سردمداران غرب فحاشی و توهین را آزادی بیان معنا می کنند
تهران - حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه نتیجه اقدام وقیحانه فرانسه سرشکستگی و منزوی شدن خواهد بود، گفت: غرب فحاشی و توهین را آزادی بیان معنا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان، امروز در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) با دعوت مسلمانان به وحدت این آرمان بزرگ را به یک خواسته جهانی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی علما و مسلمانان شیعه و سنی بسیار نزدیک است، ادامه داد: اتحاد مسلمانان سبب تقویت مقاومت فلسطین و رسوایی تکفیری ها شد همین محور مقاومت اراده مسلمانان را در مواجهه با چالش ها استوار و راه جریان های انحرافی را برای تاثیرگذاری بر مردم بست.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم قاسم با تاکید بر اینکه فرزندانمان باید با فرهنگ وحدت تربیت و برای تحکیم وحدت تلاش کرد، اظهار داشت: کرونا زندگی همه مردم جهان را تحت الشعاع قرار داده است و این بلا و آزمایشی برای انسان ها به شمار می رود تا مومنان به کمال و ظالمان مورد تنبیه قرار گیرند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی نباید در برابر کرونا تسلیم شوند، عنوان کرد: جامعه اسلامی علاوه بر رعایت اصول بهداشتی به منظور حفظ سلامت جسم نباید از بیماری روح غفلت کرده و از یاد خدا غافل شوند.

وی به توهین وقیحانه دشمنان نسبت به پیامبراکرم(ص) اشاره کرد و گفت: غرب که مدعی آزادی بیان است توهین و فحاشی را آزادی بیان معنا می کند در حالی که این امر زیر پا گذاشتن اخلاق و نشان از رفتار فتنه گرانه دشمنان دارد؛ نتیجه اقدام وقیحانه فرانسه چیزی جز سرشکستگی و منزوی شدن از سوی مسلمانان و آزادگان جهان نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم قاسم درباره تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا در سایه این تحریم ها به دنبال دستیابی به اهداف سیاسی است تا جمهوری اسلامی ایران را تابع خود کند و توان دفاعی او را بگیرد همچنین به دنبال این است که ایران روابط خود را با ملت های منطقه قطع کند؛ حتی حزب الله را تحریم کرد تا اسرائیل غاصب در منطقه صاحب هیمنه و تأثیر باشد./۸۱۳/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات