۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۷۳۳۱
حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه مطرح کرد؛

لزوم وحدت مسلمانان برای بستن دهان مکرون و اهانت کنندگان به پیامبر

لزوم وحدت مسلمانان برای بستن دهان مکرون و اهانت کنندگان به پیامبر
استاد حوزه تأکید کرد: وحدت مسلمانان باید با قدرت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی دهان امثال مکرون را بندد تا به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلام توهین نکنند.

 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رییس هیات مدیره مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها طی یادداشتی به مناسبت سالگرد ولادت نبی الله الاعظم حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت نوشت: وحدت نظری و عملی مسلمانان باید با قدرت فکری و علمی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و بهداشتی و امنیتی، دهان امثال مکرون فرانسوی را ببندد تا به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلام توهین نکنند.

متن این یادداشت در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انما المؤمنون اخوة فاصلحوا بین أخویکم و اتقواالله لعلکم ترحمون

سالگرد ولادت نبی الله الاعظم حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم. ان شاءالله به برکت دعای اولیاء الهی، اخوت و‌ محبت بین مسلمانان و وحدت بین علما و توده مردم در جهان اسلام به صورت گسترده تحقق یابد تا معاندان و دشمنان قسم خورده در جهان صهیونیستی نتوانند به تضعیف اسلام بپردازند.

وحدت بین مسلمانان باید مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم بزند تا ابهت اسلام را مشاهده کنند.

وحدت نظری و عملی مسلمانان باید با قدرت فکری و علمی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و بهداشتی و امنیتی، دهان امثال مکرون فرانسوی را ببندد تا به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلام توهین نکنند.

اسلام دین جامع و کامل و هدایتگر در مسیر سعادت دنیوی و اخروی انسانها است.

اسلام با اومانیسم غربی که خدای سبحان را به حاشیه می راند مخالف است و بر کرامت و عزت انسان باور دارد.

اسلام با عقلانیت خودبنیاد که به شکاکیت و نسبی‌گرایی می انجامد و وحی الهی را به حاشیه می راند؛ مخالف است و بر عقل استدلالگر و منطقی تاکید دارد.

اسلام با سکولاریزم مخالف است؛ چون دین مبین اسلام، دنیاگرایی و نفی آخرت را نمی پذیرد و مروج دنیای برای آخرت است.

هیچ دینی از ادیان موجود همچون اسلام از عقلانیت و وحیانیت، از دنیا و آخرت و از مادیت و معنویت سخن نمی گوید و این نگاه جامع نگری است که تمدن سعادتمند بشری را به ارمغان می آورد و استعمارگران دنیا با همین اندیشه جامع، مخالفند و لذا به هر وسیله ای تمسک می کنند تا اسلام ستیزی را رواج دهند و توده مردم را اسلام گریز سازند.

این استعمارگران، گاهی با ساختن داعش و گاهی با توهین به نبی گرامی اسلام و به بهانه آزادی بیان به دنبال اسلام هراسی هستند؛ در حالی که تبصره ۲ ماده ۱۹ حقوق بشر با این گونه آزادی های معارض با اخلاق بشری مخالفت می کند.

باید از رییس جمهور فرانسه پرسید چطور طرح پرسش از هولوکاست، مصداق آزادی بیان نیست و جرم تلقی می‌شود و لکن توهین به رسول اعظم، آزادی بیان است؟!!!

اهل بصیرت بارها گفته اند به أسناد غربی از جمله سند ۲۰۳۰ نمی توان اعتماد کرد چون اینها شعارهای زیبا می دهند و جوامع را در أسناد زیبا به تور می اندازند و سپس در تعیین مصادیق کار دیگری می کنند و با بازیهای زبانی ویتگنشتاین شهید قاسم سلیمانی مجاهد و امنیت ساز را تروریست می شمارند و در صحنه دیگر جدیدترین سلاح های نظامی خود را به داعش می دهند. دنیای امروز فریبنده ترین عصر خود را می گذراند. غرب مدرن استعمارگر، شعارهای زیبایی مثل عدالت، آزادی، حقوق زنان و کودکان را سر می دهد؛ اما بیشترین تجاوز به عنف و بیشترین کودک کشی و بیشترین ظلم به مردم و بیشترین اختناق و استبداد را به همراه دارد.

مسلمانان جهان باید بدانند که اگر در این زمان، وحدت و اخوت در مسیر تمدن نوین اسلامی را نپذیرند؛ در آینده ای نه چندان دور و بیش از پیش، تبدیل به جوامعی مقلد منفعل و برده استعمارگران و عقب مانده و ذلیل و فقیر خواهند شد و وقتی استعمارگران، انرژی و منابع زیر زمینی و دریایی کشورهای اسلامی را به تاراج بردند؛ آنگاه مانند دستمال کهنه ای دور انداختنی با اینها رفتار خواهند کرد.

این وحدت و اخوت در مسیر تمدن نوین اسلامی، نیازمند به تعلیم و تربیت اسلامی است که از دوران ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی باید به کودکان و نوجوانان و جوانان آموزش داده شود تا تفکر اسلامی پیدا کنند. تفکر اسلامی، شبکه سازی و جبهه سازی و گفتمان سازی می کند و زمینه را برای تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی محقق می سازد و زمینه را برای ظهور منجی آخر الزمان فراهم می کند.

مسلمانان غیر از توجه به توطئه استعمارگران باید به نکته دیگری هم بصیرت داشته باشند و آن عبارت از تهدید شیعیان انگلیسی و سنی های صهیونیستی است که در لباس اسلام به دنبال تفرقه سازی و ضربه زدن به اخوت و وحدت اسلامی هستند و اجازه گام برداشتن در مسیر تمدن نوین اسلامی را نمی دهند.

عجیب اینکه برخی با لباس روحانیت، سخنان خلاف واقع نسبت به علما را در رسانه های عمومی منتشر می کنند و اجماع علمای شیعه مبنی بر مسلم دانستن همه فرقه های اسلامی را مخدوش می سازند و باعث تفرقه در ایام وحدت می شوند.

خداوندا در این دنیای مکر و فریب و خدعه و نفاق و کفر مدرن، اسلام را حمایت کن و بصیرت و وحدت و اخوت و تمدن سازی را در دلهای مومنان قرار ده و دولت کریمه مهدوی را در جهان اسلام مستقر گردان./998/د102/ق

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظرات