۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۳۸۹
رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

غفلت از وحدت لطمه های بسیاری به جوامع اسلامی وارد می کند

غفلت از وحدت لطمه های بسیاری به جوامع اسلامی وارد می کند
تهران - طهرانچی راه نجات بشر از مشکلات کنونی را زانو زدن در برابر مکتب پیامبراکرم(ص) دانست و گفت: مسلمانان باید در برابر اهانت صورت گرفته متحد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعه شب در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گفت: مقابله با هجمه سنگین استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند تمدن اسلامی پر فروغ تر از گذشته پیش خواهد رفت، ادامه داد: امروز نظام سلطه و تمدن غرب از مواجهه تمدنی و منطقی به حرکات سخیف و اهانت آمیز به مقدسات ملل مختلف روی آورده است و این بار اول نیست و مسلمانان از همان آغاز اسلام تا به امروز با این کوچک اندیشان مواجه بودند.

طهرانچی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا جامعه بشری بخصوص مسلمانان با شرایط خاصی روبرو هستند، اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید: بشر همواره با ابتلائات و آزمایش ها مواجه می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: درمان قطعی ویروس منحوس کرونا هنوز از سوی جامعه پزشکی کشف نشده است و جامعه غرب به جای آنکه به راه غلطی که پیموده اعتراف کند به دین مسلمانان حمله می کند.

وی با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) نماد وحدت و اسلام هستند، عنوان کرد: حضرت شخصیتی هستند که به صلح، تعالی و سعادت انسان ها اعتقاد داشتند بر همین اساس راه نجات بشر از مشکلات کنونی زانو زدن در برابر مکتب پیامبراکرم(ص) است و دشمن از همین واهمه دارد.

طهرانچی با تاکید بر اینکه جوامع اسلامی در حال حاضر بیش از گذشته نیازمند وحدت هستند، گفت: غفلت از وحدت لطمه های بسیاری به جوامع اسلامی وارد خواهد کرد؛ امروز در مبارزه با کووید 19 لازم است دانشمندان یافته های خودشان را در اختیار دیگران نیز قرار دهند تا این بلا از جامعه بشری رخت بربندد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
میلاد موفور السرور حضرت رسالت پناه و هفته وحدت مبارک
0
0