۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۷۳۹۴

راهپیمایی بزرگداشت "میلاد پیامبر و هفته وحدت" در لاهور پاکستان+تصاویر

راهپیمایی بزرگداشت
مراسم راهپیمایی بزرگداشت سالروزمیلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت با حضور طلاب، اساتيد و مردم شیعه و سنی از جامعة عروة الوثقی لاهور تا فیروز پور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا،همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در پاکستان فریاد لبیک یا رسول‌الله در شهرهای مختلف این کشور طنین انداز شد و مسلمانان پاکستانی با حضور در خیابان‌ها و شرکت در راهپیمایی‌های ویژه بزرگداشت میلاد النبی (ص) ضمن محکومیت هتاکی به پیامبر رحمت، علیه اقدامات وقیحانه رییس جمهور فرانسه شعار دادند.

راهپیمایی بزرگداشت

مراسم راهپیمایی بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت با حضور طلاب، اساتيد و مردم شیعه و سنی جامعة عروة الوثقی لاهور پاکستان از این حوزه علمیه شیعی تا فیروز پور برگزار شد. 

راهپیمایی بزرگداشت

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه عروة الوثقی لاهور پاکستان در سخنرانی خود در این مراسم گفت: استکبار جهانی یک بار دیگر با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) دشمنی خود را نسبت به اسلام را به نشان داد و برای رسوایی دشمنانان اسلام همین کافی است که آنها نورانی ترین و مقدس ترین شخصیت جهان را مورد حمله قرار دادند.

راهپیمایی بزرگداشت

وی با اشاره به ضرورت تقویت نهضت بیداری اسلامی گفت: دشمن از ترس بیداری اسلامی همچین حرکت قبیح را انجام می دهد و تنها راه حل حفظ ارزش های اسلامی برای مسلمانان در وحدت و انسجام است، امت اسلامی می تواند با وحدت و یکپارچگی با استکبار جهانی مبارزه کند./پ201/ق

راهپیمایی بزرگداشت

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
درود بر عالم شیعی سید نقوی و سلام بر علمای پاکستان
میلاد موفور السرور حضرت رسالت پناه و هفته وحدت مبارک
0
0