۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۷۴۹۴
تشکل ماموریت امام حسن عسکری(ع) هند:

توهین به پیامبراسلام غیر قابل تحمل است  

توهین به پیامبراسلام غیر قابل تحمل است  
تشکل ماموریت امام حسن عسکری(ع) هند در بیانیه ای توهین پیامبراسلام(ص) ناقابل تحمل دانست و گفت: فرانسه از این اقدام قیافه مکروه خودش را نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دفتر تشکل مأموریت امام حسن عسکری(ع) هندوستان با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز فرانسوی ها از رسول اسلام(ص) را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: فرانسه با انتشار کاریکاتور توهین آمیز از یک شخصیت آسمانی که میلیاردها پیروان و علاقه مندان از ادیان و مذاهب مختلف از دانشمندان و غیر آن را دارد، به ارزش های انسانی توهین کرده است.

اعضای تشکل با اسناد با آیت ۵۷ سوره احزاب «إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا» آنان که خدا و رسول را (به عصیان و مخالفت) آزار و اذیّت می‌کنند خدا آنها را در دنیا و آخرت لعن کرده (و از رحمت خود دور گرداند) و بر آنان عذابی با ذلّت و خواری مهیّا ساخته است، گفتند: دشمن از افزایش محبوبیت دین اسلام در بین مردم اروپایی به شدت نگران شده به اهانت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم روی آورده است تا بتواند جلوی گسترش اسلام را بگیرد.

در بیانیه این تشکیل آمده است: فتنه ای که چند دهه گذشته توسط یک فرد متعصب، کینه ای، کج فکر، تنگ نظر، کوتاه فکر و بیمار روانی به نام رشدی به وجود آمده بود هنوز هم ادامه دارد اما چنانکه او به سرانجام نگین خود رسید، دیگران هم به سرانجام خود خواهند رسید.

اعضای تشکل در بیانیه تاکید کردند: حمایت امانول مکرون رییس جمهور فرانسه از عمل زشت اهانت به ساحت مقدس رسول اسلام(ص) نشان از دشمنی وی از اسلام و مسلمانان را دارد و این تلنگری برای بیداری سران مسلمان جهان است.

آنان در آخر با اخطار به دولت فرانسه گفتند: چنین عمل توهین آمیز غیر قابل تحمل است./988/ت302/ف

ارسال نظرات