۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۶۷۵۵۴
امام جمعه کانبرا استرالیا:

کشورهای اسلام ستیز تحریم اجتماعی شوند

کشورهای اسلام ستیز تحریم اجتماعی شوند
روحانی استرالیایی به مناسبت هفته وحدت و در آستانه ولادت پیامبر گرامی(ص) از کشورهای اسلامی خواست که کشورهایی که درتوهین پیامبرنقش دارند، را تحریم اجتماعی کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، هفته وحدت و فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر گرامی حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم را به جهانیان تبریک و تهنیت گفت.

وی به عظمت رسول اسلام(ص) و فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام راحل(ره) در خصوص تشکیل هفته وحدت اشاره کرد و ابراز داشت: تمام کشورهای اسلامی باهم و متحد در حفظ و دفاع از عظمت و جایگاه خاتم النبیین صلی الله علیه و آله و سلم سازمان تشکیل دهند، تا برابر توهین به مقدسات اسلامی، حرکت های اسلام ستیز و مسلمانان جهان دفاع کنند.

امام جمعه کانبرا استرالیا با بیان این که اهانت به مقدسات اسلامی، خلاف آموزهای هر دین و مذهب است، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) شخصیتی است که همواره به انسان ها درس بندگی و اخلاق نیک داده است، بی احترامی به چنین شخصیتی خلاف ارزش های انسانی است.

وی از کشورهای اسلامی خواست که کشورهایی که در توهین پیامبر نقش دارند را تحریم اجتماعی کنند.

این روحانی شیعه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اگر کسی بخواهد اسلام حقیقی و ناب را ملاحظه کند می تواند در جمهوری اسلامی ایران ببیند، اظهار داشت: استعمار پیر و فرسوده و قدرت های استکباری از این به شدت نگران اند که اگر در جهان، همچون ایران اسلامی شور و شوق به وجود آمد، طومار قدرت های استعماری به هم پیچیده می شود و دیگر کسی نمی تواند به توهین اسلام، مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) بپردازند.

وی افزود: در عصر کنونی بر سران، اندیشمندان و شخصیت مسلمان لازمی است که با اتحاد و همدلی یک استراتژی اسلامی واحد اتخاذ کنند.

حجت الاسلام وحیدی تأکید کرد: مسلمانان بجای این که علیه هم دیگر سخن بگویند، به سیاست ها و راهنمایی مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام سید علی خامنه ای در مقابله با دشمنان اسلام عمل کنند و علیه دشمنان اسلام متحد شوند، همین خاستگاه اسلام حقیقی و واقعی است.

وی در آخر گفت: توهین به رسول گرامی اسلام(ص) با کشیدن کاریکاتور در کشور فرانسه و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهور این کشور به بهانه آزادی بیان به شدت محکوم است و نوعی عمل تروریستی شمار می رود./988/ت302/ق

ارسال نظرات