۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۶۹۴
رییس جامعه المصطفی:

جوامع اسلامی در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بی تفاوت نباشند

جوامع اسلامی در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بی تفاوت نباشند
تهران - حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه جوامع اسلامی در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بی تفاوت نباشند، گفت: وحدت تنها راه رهایی از مشکلات کنونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی(ص)، دوشنبه شب در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار شد، گقت: از مهمترین رسالت های علمای اسلام رساندن پیام رحمت پیامبراکرم(ص) به جهانیان است.

وی با بیان اینکه خداوند مسلمانان را به داشتن وحدت سفارش کرده است، عنوان کرد: سال ها است مسلمانان از تفرقه و نزاع رنج می برند و تا کنون نتوانستند از این رنج رها شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی دامن زدن به اختلافات و ایجاد شکاف بین مسلمانان را یکی از مهمترین اهداف دشمنان دانست و اظهار داشت: آنان از هیچ اقدامی علیه مسلمانان فروگذاری نمی کنند و همواره تلاش می کنند جوامع اسلامی را کشورهای وابسته نگاه دارند تا همیشه سرنوشت امت اسلامی را در اختیار داشته باشند.

رییس جامعه المصطفی(ص) با بیان اینکه امام راحل برای رفع این مشکلات و نزاع ها بسیار تلاش کردند و با نامگذاری هفته وحدت به دنبال درمان رنج مسلمانان بودند، گفت: در اقصی نقاط جوامع اسلامی می توان دست های تفرقه افکنانه را مشاهده کرد و ترور و کشتار مسلمانان مصداق بارز این سخن است.

وی افزود: امروز توطئه هایی که در منطقه صورت می پذیرد کیلومترها دورتر برنامه ریزی و هدایت می شود و با قدرت رسانه ای غرب حق و باطل برعکس جلوه پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان خاطرنشان کرد: بی تفاوتی در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شایسته کشورهای اسلامی نیست و باید در برابر این اقدام شوم ایستاد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات