۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۶۸۰۷۱
حجت الاسلام پژمانفر:

شفافیت نباید سبب احتیاط‌های غیرمنطقی از سوی نمایندگان شود

شفافیت نباید سبب احتیاط‌های غیرمنطقی از سوی نمایندگان شود
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید به موضوع شفافیت با دقت ورود کرد و اجازه نداد که شفافیت سبب احتیاط‌های غیرمنطقی از سوی نمایندگان شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مصوبه کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در رابطه با شفافیت گفت: شفافیت امر مطلوب و مفیدی است اما باید جانب احتیاط را در رابطه با آن رعایت کرد.

وی افزود: شفافیت از یک سو می‌تواند دقت نماینده را در امور بالا ببرد و باعث شود که نماینده با دقت و حساسیت کارها را به پیش ببرد و از سوی دیگر می‌تواند موجب احتیاط‌های غیرمنطقی از سوی نماینده شود که باید از این مسأله جلوگیری کرد که احتیاط‌های غیرمنطقی را در این مسأله شاهد نباشیم.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما شاهد تجمعاتی از سوی گروه‌های مختلف در جلوی مجلس هستیم، این تجمعات و یکسری مطالبات در حوزه‌های انتخابیه نباید بر تصمیمات کارشناسی یک نماینده تأثیر بگذارد و ما شاهد تغییر تصمیم و رأی وی در زمان رأی‌گیری باشیم.

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: مطالبات گروه‌های مختلف مردم در حوزه‌های انتخابیه نباید باعث شود که خواسته آنها جایگزین تصمیم و نظر کارشناسی یک نماینده در صحن مجلس شود و باید جلوی این امر را گرفت.

وی در پایان گفت: این حین تصویب طرح در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در این باره تمام تلاش به کار گرفته شده تا جلوی این مسأله گرفته شود و طرح از جوانب مختلف مورد رسیدگی کارشناسی قرار گرفته است./841/د102/ب1

ارسال نظرات