۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۸۱۲۵
به همت کانون حمایت از طلاب ممتاز؛

آموزش زبان عبری ویژه طلاب حوزه علمیه مازندران برگزار می شود

آموزش زبان عبری ویژه طلاب حوزه علمیه مازندران برگزار می شود
مازندران - مدیر کانون حمایت از طلاب ممتاز مازندران از برگزاری نخستین دوره آموزش زبان عبری، ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام دانیان دهقانیان، مدیر کانون حمایت از طلاب ممتاز مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با بیان این که تا کنون دوره ای پیرامون این زبان در هیچ دانشگاه و مؤسسه ای در استان اجرا نشده است، افزود: آموزش زبان عبری تنها در شهرهای تهران و قم به صورت محدود تدریس می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب متقاضی برای ترم نخست به صورت گزینشی ثبت نام می شوند و پس از گذراندن 13 ترم گواهی اتمام دوره دریافت خواهند کرد.

مدیر کانون حمایت از طلاب ممتاز مازندران در ادامه سخنان خود گفت: همچنین از فارغ التحصیلان این دوره آموزشی در طرح های تحقیقاتی، تبلیغاتی، پژوهشی و جهادی بهره گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام دهقانیان با بیان این که بسیاری از فعالان فرهنگی و تبلیغی ما نمی دانند که زبان فارسي جزء کتاب های درسي اسرائيل است، خاطرنشان کرد: دولت نامشروع رژیم صهیونیستی علاوه بر به کارگيري يگان سايبري به صورت شبانه روزی از طریق فضای مجازی، رادیو، تلویزیون به زبان فارسی مشغول جنگ روانی، القاء شایعات و مدیریت آشوب در کشورمان است.

وی با بیان این که در راستای اجراي رهنمودهای مقام معظم رهبري و تجهيز لشکر سايبری مدافعان فرهنگی، نخستین دوره آموزش مجازي «زبان عبري» ويژه برادران و خواهران طلبه و با تسهيلات ويژه برگزار خواهد شد، ادامه داد: طلاب، روحانیان و فعالان فرهنگی و گروه های جهادی برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمن واقعی امت اسلامی باید با زبان عبری آشنایی داشته باشند.

مدیر کانون حمایت از طلاب ممتاز مازندران با اشاره به این که رژیم صهیونیستی با بکارگیری ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغاتی در طول 42 سال اخیر همواره تلاش کرده کشورمان را با چالش و مشکلات جدی مواجه کند، خاطرنشان کرد: باید در برابر این هجمه های سازمان یافته دشمن، فعالان فرهنگی و تبلیغی ما نیز مجهز به ابزارهای مختلف به ویژه آشنایی با زبان عبری باشند.

حجت الاسلام دهقانیان در پایان گفت: با توجه به اینکه ظرفیت این دوره آموزشی محدود است متقاضيان گرامی مي توانند از طریق پیام رسان ایتا یا شماره تماس 09359113095 نسبت به ثبت نام اقدام کنند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
کتاب درسنامه زبان عبری به عنوان جامع ترین کتاب آموزش زبان عبری به زبان فارسی با خوانش فارسی توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است. این کتاب تمام نیازهای علاقه مندان به یادگیری زبان عبری را تأمین می کند. در منزل بنشینید و عبری یادبگیرید نیاز به هیچ کلاسی نیست.
1
0
ناشناس
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کتاب کاملی هست