۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۳۶۴
بیانیه حماس در هشتمین سالگرد جنگ ۸ روزه غزه؛

امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری برای آزادسازی قدس آمادگی دارد

امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری برای آزادسازی قدس آمادگی دارد
جنبش حماس در هشتمین سالگرد جنگ دوم غزه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری برای آزادسازی قدس و فلسطین آمادگی دارد.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه ای به مناسب هشتمین سالگرد حمله دوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال 2012، گفت: مقاومت فلسطین با همه گرایش ها، امروز بیش از پیش برای ادامه مسیر آزادسازی قدس و فلسطین آمادگی دارد.
 
جنبش حماس افزوده همان مقاومتی که 8 سال پیش تل آویو را کوبید، امروز توان و قدرت بیشتری دارد و این مسیر تا نابودی کامل اشغالگران گزینه ای بی بازگشت بوده و ادامه خواهد یافت.
 
حماس تأکید کرد وحدت ملی گزینه راهبردی این جنبش است، و تا اتحاد و یکپارچگی تمامی جبهه ها و جریان ها در مسیر آزادسازی راحت نخواهد نشست.
 
جنگ دوم غزه در 14 نوامبر 2012 درپی ترور «الجعبری» فرمانده گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد و هشت روز به طول انجامید.
 
گردان های عزالدین قسام در این جنگ برای نخستین بار شهرهای قدس و تل آویو در داخل اسرائیل را با موشک های ساخت خود بمباران کردند. همچنین حماس اعلام کرد مواضع و شهرک های صهیونیستی را با 1573 موشک و خمپاره هدف قرار داده است.
ارسال نظرات