۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۶۸۷۲۴

سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و برای گسترش این فرهنگ در خانواده و ‌جامعه، سخنان رهبر معظم انقلاب را در برنامه «من و کتاب» منتشر می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، همانند سال‌های گذشته به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد، برنامه‌های مجازی مختلفی برای خانواده‌ها و دوستداران کتاب در روزهای شیوع کرونا برگزار می‌شود.

در برنامه «نمایشگاه مجازی» به معرفی کتاب‌های مفید و موثر از انتشارات ویهان پرداخته شده است. از دیگر برنامه‌ها می‌توان به «کتاب خانواده» با موضوع ارائه بسته‌های معرفی کتاب در حوزه خانواده و «قلم آشنا» که به شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی از پرسنل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (زن و شوهر دارای تالیف و نویسندگی) می‌پردازد، اشاره کرد.

پویش کتابخوانی «هر خانه یک کتابخانه» هم به مناسبت ولادت پیامبر(ص) تا هفته کتاب با مشارکت کانون کتاب آستان قدس خراسان جنوبی از ۱۳ آبان در حال برگزاری است و تا ۳۰ آبان ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصویر از کتابخانه شخصی کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده یا ارسال نقاشی و ویدئو از بهترین کتابی که مطالعه کردند در این برنامه شرکت کنند. همچنین در برنامه «پدر من، مادر من» خانواده‌ها می‌توانند از شغل خود تصویر، نوشته، نقاشی یا شعر ارائه دهند. با فایل‌های دریافتی، کتاب مجازی مشاغل تهیه و در فضای مجازی با حفظ نام و اثر منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها از ۲۴ تا ۳۰ آبان به صفحه‌های مجازی فرهنگسرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ کتابخانه فرهنگسرای خانواده تماس بگیرند./826/

منبع: همشهری

ارسال نظرات