۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۶۸۷۶۵
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

کشور برای عبور از مشکلات، نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی است

کشور برای عبور از مشکلات، نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز کشورمان برای عبور از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار فرمانده سپاه کربلا و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با خدمت در همه عرصه‌ها موجب افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان این که بسیج کانون قدرت و عزت است، افزود: این نیروی عظیم مردمی در طول دهه های اخیر همواره منشأ خدمات ارزنده ای برای نظام، انقلاب و مردم کشورمان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که بسیج همواره در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: این مجموعه انقلابی در حوادث سخت و شرایط خاص برای خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، بسیج را یادگار ارزشمندی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این نعمت را خداوند به دل امام خمینی(ره) الهام کردند و پس از تشکیل بسیج، موجبات خیر و برکت برای جامعه اسلامی فراهم شد.

امام جمعه ساری با بیان این که مقام معظم رهبری نیز به بسیج و بسیجی بودن افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقویت این نیروی مردمی و انقلابی به طور حتم آثار و برکات ارزشمندی را برای انقلاب و نظام اسلامی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که بسیج در عرصه فرهنگی و به ویژه محرومیت زدایی در طول سال های اخیر بسیار خوش درخشیده است، تصریح کرد: خدمات ارزشمندی که بسیج در مناطق محروم و روستایی ارائه کرده موجب رضایت مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تبیین مناسب خدمات بسیج در عرصه محرومیت زدایی به جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند با دروغ پراکنی و تبلیغات غیر واقعی، جایگاه این نیروی خدوم، انقلابی و مردمی را در جامعه تضعیف کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که بسیج در خدمت رسانی به مردم همواره پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: با قدرت بسیج می توانیم از حقوق مستضعفین و محرومین دفاع کنیم و برای جلب رضایت و خشنودی پروردگار گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که امروز کشورمان برای عبور از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی است، تصریح کرد: فاصله گرفتن از تفکر ارزشمند بسیج موجب نفوذ دشمنان خواهد شد.

وی با بیان این که بسیج مکتبی مردمی و شهدایی است، ادامه داد: هدف مهم و اصلی این نهاد انقلابی و مردمی ادامه راه شهدا است و تاکنون نیز همین گونه بوده است.

امام جمعه ساری، نیروهای بسیجی را پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی معرفی کرد و با بیان این که این شهید والا مقام یک بسیجی موفق بود، خاطرنشان کرد: اگر نیروهای بسیجی ما نبودند داعش و تکفیری های تروریست شکست نمی خوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز دنیا بسیج را به خوبی شناخت و به قدرت این نهاد انقلابی و مردمی ایمان آورده است، تصریح کرد: شجره طیبه بسیج همواره نقش مؤثری در جلوگیری از جریان نفوذ در کشور ایفا کرده و با تصمیم گیری مناسب بسیار خوب عمل کرده است.

وی با تأکید بر این که نیروهای بسیجی کشور باید قوی و کارآمد باشند، ادامه داد: تقویت این نیروی انقلابی و مردمی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات