۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۶۸۷۹۱
دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی:

کرونایی که نظام سلطه می‌گوید دروغی نظیر هولوکاست است

کرونایی که نظام سلطه می‌گوید دروغی نظیر هولوکاست است
حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: معلوم نیست چرا برخی از داخلی‌ها دروغ‌های نظام سلطه را راجع به کرونا باور می‌کنند و طبق نسخه سازمان‌های صهیونیستی به مداوای بیماران می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع امشب در همایش کرونا و نظم نوین جهانی گفت: هراس کرونا، میراث کروناست و کرونایی که نظام سلطه ما را از آن می‌ترساند، دروغی نظیر هولوکاست و ۱۱ سپتامبر است.

وی نسبت به برگزاری این همایش عنوان کرد: اینستاگرام اجازه تبلیغ این همایش را نمی‌داد و برخی مسؤلان داخلی نیز تلاش بر تعطیلی این جلسه داشتند؛ حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه می‌فرماید: هرگاه دغل و فریب در جهان غالب شد، هرکس اعتماد کند آسیب می‌خورد ولی نمی‌دانم چرا برخی به این راحتی سخنان غربی‌ها را باور می‌کنند.

دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی به بیان تاریخچه نظم نوین جهانی پرداخت و اظهار داشت: نظام سلطه پس از جنگ‌ جهانی اول به این نتیجه رسید که باید نظمی ظاهری درست کند و سرنخش را نیز دست خودش بگیرد؛ لذا سازمان‌های جهانی، از جمله WHO را بنا نهاد.

وی در تبیین کارشکنی‌های سازمان جهانی بهداشت اذعان کرد: 3 سال قبل آنفولانزای خوکی را کوک کردند، ‌موجی از مرگ ومیر و‌سرطان را در جهان راه‌اندازی کردند و سپس واکسنش را ارائه دادند؛ در گذشته نیز به بهانه HIV همه را ترساندند و به این بهانه، همه را سمت خود کشاندند و گفتند درد این بیماری دست ماست.

حجت الاسلام مهدوی ارفع افزود: به بهانه HIV قصد داشتند آموزش‌های جنسی را ازدبستان تا دبیرستان گسترش دهند؛ این روش نظام سلطه برای تسلط بر جهان است.

وی به سخن معاون وزیر بهداشت استناد کرد و گفت: چه افتضاحی بالتر از اینکه داروهای بهداشت جهانی را به بیماران بدهند و‌حال که معلوم شد منفی و‌مضر بوده، سراغ نسخه‌های بعدی آنها بروند؛ ‌معاون وزیر نیز گفته است اگر من خودم مبتلا شوم، این داروها را استفاده نمی‌کنم.

دبیر نهضت نهج البلاغه خوانی همچنین تصریح کرد: من به آقای نمکی گفتم وقتی میگویید اوضاع بحرانی است، چرا از اهالی طب سنتی که سابقه دار و توانمند هم هستند استفاده نمی‌کنید؟ مگر نه این که در بحران هر عاقلی باید به این احتمال توجه کند.

وی هشدار داد: رهبر انقلاب قطعا بیشتر از همه پس پرده را می‌بیند؛ حکمت این موضع گیری‌ها همان است که در زیارت امام رضا (ع) داریم «اللهم العن الذین بدّلوا نعمتک ... و حملوا الناس علی اکتاف آل محمد» عده‌ای می‌خواهند خیانت کنند و به نام رهبری تمام کنند، مردم باید قدرت تفکیک داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع در پایان خاطرنشان کرد: حضرت آقا سال‌ها قبل مأموریت تولید علوم انسانی اسلامی را دادند و البته در بیانیه گام دوم نیز فرمودند جهان، از تولید علم و ارائه الگوی شما بیمناک است؛ راه جهانی سازی دین و انقلاب همین است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
ممنون خیلی تحلیل جالبی بود.
لطفا از این نوع خبرها بیشتر بزارید.
هم به درد عموم مردم میخوره و هم کسانی که مشغول کار فرهنگی هستند. یک دید درست و جامعی رو منتقل می کنه.
0
0