۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۸۳۰
پ
کتاب فنون اقناع در رسانه روش و منطقی را برای اقناع رضایت مندانه مخاطب رسانه ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، رسانه در قرن بیست و یکم و با ظهور فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مفهوم جدیدی یافته است. اکنون هر فرد به تنهایی می‌تواند یک رسانه باشد و پیامی را منتقل کند.

در کتاب فنون اقناع در رسانه پدیدآورندگان کتاب آقایان دکتر سید مهدی شریفی، مهران ابراهیمی، علی حاج محمدی و خانم تهمینه بختیاری، به فنون و تکنیک‌هایی می‌پردازند که هر رسانه اعم از رسانه‌های سنتی و افرادی که در شبکه‌های مجازی فعال هستند با به کارگیری آن‌ها می‌توانند مخاطب خود را به ایجاد یا تغییر یا تقویت یک باور ترغیب کنند و این تمایل با رضایت کامل مخاطب و بدون احساس فریب خواهد بود.

این کتاب در سه زمینه چگونگی برانگیختن احساس مخاطب یا پاتوس چگونگی کسب اعتبار برای رسانه و حفظ آن یا ایتوس و منطقی که باید در هر پیام اقناعی باشد یا لوگوس حاوی نکات بکر و جدیدی است.

در حوزه پیام ۳۶۰ درجه و چگونگی چرخش پیام از فضای مجازی به رسانه‌های اصلی و خلاف آن نیز نوآوری‌هایی در این کتاب وجود دارد.

یکی دیگر از مباحث مربوط به راهبرد محتوا و نقشه راه برای تولید محتوای اقناعی است. تکنیک پیش اقناع نیز در این کتاب با زاویه جدیدی مطرح می‌شود.

در بخش آخر کتاب فرایند‌های اقناعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به تفصیل آمده است./826/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
United States
16:35 - 1399/09/01
معرفی کتاب فنون اقناع چه ارتباطی به رسای حوزه انقلابی داره؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص،قومیت‌ها باشد و یا با قوانین کشور و آموزه های دینی مغایرت داشته باشدمنتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار
پربازدید
پربحث
پرطرفدارترین